Cisco 677 Password
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 25-01-02 16:47

Findes der en måde at omgå password på ?.
Har lige købt subj. her i gruppen, og der fik jeg ikke det tidligere
brugernavn og pass, og jeg kan sgu ikke få fat i fætteren igen !!
Håber at i kan hjælpe mig.
På forhånd tak
--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 25-01-02 20:49

> [...]
> Har lige købt subj. her i gruppen, og der fik jeg ikke det tidligere
> brugernavn og pass, og jeg kan sgu ikke få fat i fætteren igen !!

Der plejer at være fyldig beskrivelse, af password recovery på cisco's
hjemmeside, www.cisco.com

Venligst
Kaj Erik Olsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-01-02 23:40

On Fri, 25 Jan 2002 16:47:17 +0100, "news.inet.tele.dk"
<Ari06@AriSoft.dk> wrote:

> Findes der en måde at omgå password på ?.

www.cisco.com, skriv 677 password recovery i søgeboksen og tryk
Go.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/