Nokia 3310 - lyd ved SMS?
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 26-11-00 17:38

Hvilke lyde kan man vælge mellem på Nokia 3310, når der kommer en SMS?

3210'eren irriterer mig grænseløst - Man kan vælge mellem nogle høje skingre
skrigelyde eller et diskret bip der er umuligt at høre.

Har Nokia været lidt snedige at lægge flere lyde på 3310, eller i det
mindste sørget for man kan justere volumen på lyden ved ny besked?

/Jørgen Hansen

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 26-11-00 18:34

Det er desværre det samme som på 3210'eren...!

--
Stefan Lotzkat, sl@tv.dk
Nokia 3310, ex. Nokia 3210

Jørgen Hansen <j.f.hansen@forum.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vre1b$8aq$1@news.inet.tele.dk...

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 26-11-00 21:17

> skingre

> Det er desværre det samme som på 3210'eren...!

Jep og det er noget bræk!!

Mine kommentarer til de forskellige ringetoner:
Standart er OK, men alle bruger bare den tone...
Speciel LARMER og er ALT for lang, den skulle Nokia droppe!!!
Stigende er er aaaaaaaaaaaalt for lang, og pisseirriterende, den skulle
Nokia også droppe!!
Enkelt Bip er OK hvis man sidder helt alene i et skab hvor der er helt
stille, men hvornår gør man det??

Det jeg har brug for er sådan en tone der er på Siemens C25 (et meget kort
ring), den er perfekt, og er ikke så nem at opdage for læreren i skolen =)

Og så skulle man kunne indstille ringestyrken for beskedtoner og ringetoner
hver for sig!

En anden ting der irriterer mig er at man ikke kan indstille spil og
advarselstoner hver for sig!

Nå det var det jeg havdeat brokke mig over denne gang...
Jeg overvejer at sende "værket" til Nokia =)

--
Glædelig jul *<|
[UC]Rabberman

Fra : Niller

Dato : 26-11-00 22:23

>Og så skulle man kunne indstille ringestyrken for >beskedtoner og
ringetoner hver for sig!

Hvad kan jeg sige..."Nokia"...ej, nu ingen religionskrige...respekt til
Nokia, det er jo ikke for sjov at de er blevet så store som de er...

Siemens S35 kan indstille toner og styrke for hver enkelt ting...dog har den
stadig nogen minusser...ligesom alle andre telefoner...man kunne jo glæde
sig lidt til S40'eren kommer...

Nå, jeg er smittet...øhh...smuttet...

Niels

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 26-11-00 23:23

> [...]
den
> stadig nogen minusser...ligesom alle andre telefoner...man kunne jo glæde

OK nogen der ved om M35 også kan det?

> Nå, jeg er smittet...øhh...smuttet...

Helt sikkert!