nummerportering rent til grin
Fra : claus

Dato : 25-01-02 15:38

jeg bestilte for ca 3 måneder siden 3 stk skift fra tdc til telmore der
skete ikke en skid jo jeg fik en masse email med koder og andre oplysninger

så for 3 uger siden hvor de var i tv viste noget med folk der pludselig slet
ikke kunne bruge deres tlf mere så fik jeg kolde fødder og annulerede
nummerflytningen hos telmore troede jeg jeg fik endda en bekræfteldse pr
email at de var annuleret men men igår blev den ene tlf lukket hos tdc som
siger at nummeret er overgået til telmore
jeg har forsøgt at ringe til telmore men det har jeg ikke tid til længere
jeg er 42 år og skulle gerne have det her ordnet inden jeg skal på pension
jeg har ringet og ringet 10 min 20 minutter 30 minutter det er nok billigere
at købe en cd

nå, men hvad gør man nu jeg har skrevet til dem men får ikke svar ingen tlf
ingen svar

nogen gode ideer

claus