S NOKIA 3210
Fra : Morten Baun

Dato : 26-11-00 16:44

ca 1år gammel ekstra front m/kvitt og lader som ny
kan sendes ej simlåst

HBO: 500 kr

Fra : Casper Mønster

Dato : 26-11-00 21:57

Sonofon har også en 3210 også til 500 kr. men den er helt ny, og der er
ingen SIM lås på.

/Casper

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-11-00 22:06

Casper Mønster skrev i meddelelsen ...
>Sonofon har også en 3210 også til 500 kr. men den er helt ny, og der er
>ingen SIM lås på.
>
>/Casper

Hallo Casper GAY Mønster...

Manden må selv om hvad han tager for sin fon.. aight?

Du sidder vel heller ikke og kigger i den blå avis efter for dyre ting
(efter din smag) og så ringer til dem og siger at fona har en fuc... telefon
til næsten samme pris...

Få dig et Liv

Og for det andet skal man slet ikke poste køb/salg annoncer her

Fut: dk.marked.privat.telefon

Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
ICQ: 27710266
http://home.worldonline.dk/~mstetter/

Fra : Fischer

Dato : 27-11-00 09:36

> Og for det andet skal man slet ikke poste køb/salg annoncer her

Men man må godt svine folk til?

(F)

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-11-00 18:27

Fischer skrev i meddelelsen <8vt6dh$50q$2@news.inet.tele.dk>...

>Men man må godt svine folk til?
>
>(F)

Yep

Tag nu ikke "Gay" ordet alt for personligt!

Fra : Niller

Dato : 26-11-00 22:23

>Sonofon har også en 3210 også til 500 kr. men den er helt >ny, og der er
ingen SIM lås på.

Drop da de der prisrettelses-postninger...
Argument: De fleste der handler her i gruppen er "indviede"...der er ikke
mange newbies (no offense)...derfor ved alle godt at man kan tjekke priser
andre steder - eller evt. selv poste om andre mener prisen er rimelig...

Desuden kan jeg fortælle at Sono's 3210 og 3310 alle er sim-locked...

Niels Præstegaard
Mobi: 26 710 300 - Esbjerg
"If I said you had a beautiful body,
would you hold it against me?"

Fra : Mark Beaumont

Dato : 26-11-00 23:39

"Niller" <niels@priestyard.dk> skrev
> Desuden kan jeg fortælle at Sono's 3210 og 3310 alle er sim-locked...

Den 3310 jeg har købt i den lokale Sonofon shop, er ikke låst.

Vh Mark

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 22:58

Fra : Casper Mønster

Dato : 30-11-00 22:58

Min var heller ikke låst, og da jeg ringet til SonoFon for at spører sage de
at det var fordi de stolte på kunderne.

/Casper

Fra : Niller

Dato : 30-11-00 23:56

>Min var heller ikke låst, og da jeg ringet til SonoFon for at spører sage
de
>at det var fordi de stolte på kunderne.

Jamen det lyder da også som en god forklaring - den egentlige er, at de
havde valget mellem at vente med at få 3310 eller få en sending 3310 der
ikke var låst...samme gjorde de andre selskaber...
Det skulle være forklaringen, men det lyder da bedre at sige det andet...

MVH

Niels

Fra : John R. Jensen

Dato : 01-12-00 12:36

Jeg købte min 3310 for 2 dage siden, også i en Sonofonshop og den ER låst
til Sonofon. Den kan godt anvende andre Sono-kort (incl. debitel/Sonofon),
men ikke fx. mobilix !.

Med venlig hilsen

John Jensen