Overclocke med CPUCool??? Sikkert, risici?
Fra : Andrew

Dato : 25-01-02 14:55

Hej

Mit K7S5A system kører endelig stabilt under Win98 SE med en Athlon XP
1600+.

Jeg har installeret programmet CPUCool som har nogle meget spændende
features hvor man kan ændre FSB dermed CPU clocken.

Er dette sikkert??

Man kan nemlig lave en alarm der slukker computeren automatisk hvis tempen
blir for høj.

Har nogle prøvet det med ECS mobo'en og CPUCool???

Mvh Anders

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 25-01-02 15:38

Prøv at spørge i dk.edb.hardware.overclocking der er der nok bedre chance
for et svar.

--
(: MarlboroMan :)
134144219