raklamemusik igenigen
Fra : Jacob Jensen

Dato : 25-01-02 12:28

Er der nogle der lige kan decifrere de akkorder han spiller i den reklame
hvor han "selv spiller til en komcert" og hvor han sidder og taler i mobil
telefon..... Jeg kan ikke se hvad det er for nogle akkorder?

Fra : Troels

Dato : 26-01-02 17:06

> Er der nogle der lige kan decifrere de akkorder han spiller i den reklame
> hvor han "selv spiller til en komcert" og hvor han sidder og taler i mobil
> telefon..... Jeg kan ikke se hvad det er for nogle akkorder?

Det er lidt siden jeg har set reklamen, men jeg mener det er Andantino af
Matteo Carcassi.

/Troels

Fra : Jacob Jensen

Dato : 27-01-02 15:18

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> wrote in message

> Det er lidt siden jeg har set reklamen, men jeg mener det er Andantino af
> Matteo Carcassi.

hvad er det?

Fra : Troels

Dato : 27-01-02 21:20

> hvad er det?

Italiensk komponist der levede fra 1792 til 1853.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af det vist ikke helt er den det lyder som,
men nærmere Andante af Ferdinando Carulli, selvom det vist ikke helt er den.

Næste gang reklamen kommer må jeg lytte lidt bedre

/Troels

Fra : Troels

Dato : 27-01-02 22:14

> Næste gang reklamen kommer må jeg lytte lidt bedre

jeg har lige lavet en lille mp3 med lidt af den, så kan du selv bedømme om
det er dne,,,,
http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/troels/andante.mp3

/Troels

Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-01-02 01:44

det lyder meget rigtigt.... ikke helt den samme, men det er klart den den er
inspireret af.

og det var altså Andante af Ferdinando Carulli?

Fra : Troels

Dato : 28-01-02 12:49

> det lyder meget rigtigt.... ikke helt den samme, men det er klart den den
er
> inspireret af.
>
> og det var altså Andante af Ferdinando Carulli?

Ja. Du kan finde den i Guitaren 1 af Bruno Sørensen side 43.

/Troels

Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-01-02 15:15

tak