Knapper
Fra : Thomas

Dato : 25-01-02 11:23

Hej

Er der ikke en måde man kan lave knapper i frontpage?
Jeg vil gerne have knapper med motiver på eller lignende.
Hvis ikke, er der så nogen der kan foreslå et program hvor man
"let" kan lave dem.
På forhånd tak
..../Thomas
ps. jeg bruger FP2000

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per

Dato : 25-01-02 12:23

Fra : Per

Dato : 25-01-02 12:25

Undskyld! Jeg fik ikke adressen med. Her er den
www.flamingtext.com

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 02:04

Hvis du downloader programmet webstripper, er du velkommen til at hente hele
min hjemmeside ned, den ligger på addressen:

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Der burde være alle de koder du har brug for, da mine knapper er billeder!
Iøvrigt findes der andre programmer end FrontPage... Der jo ikke er
kompatibelt med alt!

John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-01-02 07:37

Det må vel også være nok at det den laver er kompatibelt med diverse
browsere.