Udførlig beskrivelse af at connecte til My~
Fra : PennyWise_22

Dato : 25-01-02 10:01

Jeg leder efter en udførlig beskrivelse af ovenstående.

Alt hvad jeg har optrevlet forklarer blot, at det kan lade sig gøre - men
forhelvede ikke hvordan man gør det *grr*

Det er jo ikke lige så legende let, som i traditionel java-udvikling men det
er jo så typisk EJB.

Nogen her som kan forklare mig hvordan det gøres på Borland AppServer 4.5,
J2EE ver. 1.3 beta 2, mySQL version 3.23.47 og mm.mysql-2.0.4-bin.jar
driveren?

Det ville bare være så lækkert...
Mvh.
PennyWise_22

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 25-01-02 10:14

Jeg går ud fra at du kan konfigurere en DataSource på AppServeren.

Den konfigurerer du så på almindelig vis med JDBC URL, Driver osv.

Det navn du giver den kan så bruges til at hente DataSource objektet ud
fra JNDI. Fra DataSource objektet kan du bede om en Connection.

-dennis