Det er altid et temperamentsspørgsmål. Problemet er lidt, at du brokker dig
over en GRATIS service. Hvis operatøren tilbud denne service gratis og der
IKKE var forsinkelse, ville det pågældende SMS-center hurtigt blive
overbelastet uden indtjening til den pågældende operatør. Service koster og
hvis det rent faktisk skal fungere uden forsinkelse, er det muligt at købe
sig til denne service hos langt de fleste operatører.
Mobilix havde tidligere (næsten) INGEN forsinkelse. Problemet var blot, at
de blev "lagt ned" med trafikinformationer, vejrudsigter og anden gratis
information, der ikke genererede indtjening. Mon ikke det samme er gældende
for SONOFON?
KVN <kvn@Danfoss.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vm057$dpe$1@news.inet.tele.dk...
> Læs iøvrigt også lige dialogen vi har haft lidt længere ned i NG under
> "Sonofon e-mail til mobil"
>
> Man fatter sgu da godt nok ikke at Sonofon kan tillade sig den indstilling
> og holdning. Og jeg kan med bedste vilje ikke forestille mig man ikke er
> klar over hvor utilfreds mange af deres kunder er
>
> "Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> news:8vl9nd$1ofd$1@news.cybercity.dk...
> > Når man sender en mail til [tlfnr.]@note.sonofon.dk går der utrolig lang
> > tid, inden SMS'en kommer frem. Men når man får en SMS, fordi man har
fået
> en
> > e-mail, kommer den med det samme. Er der nogen der ved hvorfor det er
> sådan?
> > Kan man gøre noget, for at få SMS'en sendt hurtigere ud? Er der en
> > alternativ adresse til @note.sonofon.dk?
> >
> > Jeg ved godt, at man kan sende den gennem Mobilix, og den så kommer med
> det
> > samme, men det kommer der reklame med fra Mobilix i SMS'en.
> >
> > På forhånd tak.
> >
> > MVH
> >
> > Thomas
> >
> >
>
>