Nokia 9110 Communicator
Fra : Anne-Marie Oualit

Dato : 24-11-00 08:26

Hej!

Et sindssygt problem:

Telefonen er spritny, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor man kan
justere højttaleren, så det er muligt at høre, hvad personen i den anden
ende siger. Der er ingen problemer den anden vej. Når man åbner klappen, er
modtagelsen fin nok, men det er vel ikke meningen, at man ikke kan tage
telefonen på 'gammeldags' vis, men altid skal åbne klappen for at høre, hvad
der bliver sagt?

Jeg har ledt og ledt i de utallige 'pamfletter', man får med ved købet, men
kan kun finde noget om indstillinger for håndfri betjening (audio til). Jeg
har prøvet at slå audio fra i håbet om, at man så kunne høre 'udenpå'
telefonen, men forgæves.

Det driver mig til vanvid. Tror I, at telefonen er defekt? Min gamle
højtelskede Motorola havde en knap øverst oppe på højre side, så man uden
videre kunne regulere lydstyrken. Er der en tilsvarende knap på 9110'eren?

Venlige hilsener
Anne-Marie

Fra : Bent Laursen

Dato : 24-11-00 15:04

Anne-Marie Oualit wrote:

> [...]
> justere højttaleren, så det er muligt at høre, hvad personen i den anden

Når man ringer kan man skrue op og ned for lydstyrken med pil-op og
pil-ned på telefontasteturet eller, hvis man har dekslet åbnet, med
tasten "volumen" (øverst til højre).

--
Bent Laursen

Fra : Bent Joro

Dato : 24-11-00 20:13

Husk at vende tastaturet væk fra dig. (motsat andre mobiler)

Fra : Bo Larsen

Dato : 28-11-00 10:41

Bent Joro skriver:

> Husk at vende tastaturet væk fra dig. (motsat andre mobiler)

Ja! Det er lidt molbo-agtigt. Det vender jeg mig aldrig til.

--
Med Venlig Hilsen.........Og alt det dér

Bo Larsen

P.S. Holdninger og meninger i dette dokument er helt mine egne,
og har intet som helst med min arbejdsplads at gøre.

P.P.S. Ved svar fjern venligst *** fra min E-mail adresse.

Fra : Jokeren

Dato : 30-11-00 15:24

Men det er da sjovt når man låner telefonen ud alle vender den forker

Hilsen

johnny