Mikrofon i CS
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-02 23:02

Hejsa!

Hvordan får jeg min mikrofon til at virke i CounterStrike? Jeg har sat
den til, men umiddelbart kan jeg ikke se nogle steder jeg kan pille i
nogle indstillinger. Skidtet virker bare ikke, andre kan ikke høre
hvad jeg siger.

Hvordan fungerer det egentlig? Kan alle eller kun ens eget hold høre
hvad man siger? Jeg spiller oftest kun med én kammerat, og så er vi
selvfølgelig på hvert sit hold, men det ville nu være smart nok hvis
vi kunne snakke sammen alligevel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-02 15:49

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]
>hvad man siger? Jeg spiller oftest kun med én kammerat, og så er vi
>selvfølgelig på hvert sit hold, men det ville nu være smart nok hvis

Tak for svaret på mail (svar venligst på usenet, så kan alle læse
svaret).

Jeg har fået at vide, at jeg blot skal gå ind i tastatur-opsætningen
og vælge hvilken knap jeg vil bruge når jeg vil sende lyd.

Er det ikke muligt hele tiden at sende lyd, dvs. ALT hvad man siger?
Og hvem er det der kan høre hvad man siger? Ens eget hold eller begge
hold?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Devast8or

Dato : 25-01-02 17:35

Medmindre det er lavet om siden sidst jeg spillede det (en del måneder siden
efterhånden, lige efter patchen hvor VoiceComm blev introduceret) så er det
vist kun dit eget hold der hører hvad du siger. Og husk at hvis du trykker
dit scoreboard frem, så kan du mute enkelte folk hvis du ikke gider at høre
på dem. Jeg mener at man skal trykke på de små højttalere ud for dem.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-02 17:56

Devast8or skrev:

>Medmindre det er lavet om siden sidst jeg spillede det (en del måneder siden
>efterhånden, lige efter patchen hvor VoiceComm blev introduceret) så er det
>vist kun dit eget hold der hører hvad du siger.

Ærgerligt... For jeg spiller stort set kun med en person - og det var
jo netop for at vi kunne håne den anden osv

>Og husk at hvis du trykker
>dit scoreboard frem, så kan du mute enkelte folk hvis du ikke gider at høre
>på dem. Jeg mener at man skal trykke på de små højttalere ud for dem.

OK - tak.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Devast8or

Dato : 25-01-02 19:10

Så kan det være at I skal prøve noget som Roger Wilco i stedet for. Jeg har
aldrig selv brugt det så det jeg kender er kun noget jeg har læst mig til,
men tilsynesladende fungerer det på den måde, at man starter en"chat
session" op før man starter spillet, og så kan folk så joine denne
"session". Det burde kunne lade sig gøre for jer at kunne snakke sammen på
den måde.

Devast8or

P.S. ICQ har også en Voice Chat funktion, men jeg ved ikke om den kan bruges
i Jeres tilfælde, men det kan da være at det også er værd at kigge på.

Fra : sls

Dato : 25-01-02 19:25

> Ærgerligt... For jeg spiller stort set kun med en person - og det var
> jo netop for at vi kunne håne den anden osv

Download Microsoft Gamevoice Share, det er gratis og virker i alle spil.

Download fra http://www.gamevoice.com
(siden er nede lige nu, men den kommer vel igen)
Ellers kan jeg maile den til dig...

Mvh sls

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-02 20:47

sls skrev:

>Download Microsoft Gamevoice Share, det er gratis og virker i alle spil.

OK.

>Download fra http://www.gamevoice.com
>(siden er nede lige nu, men den kommer vel igen)
>Ellers kan jeg maile den til dig...

Du må meget gerne sende det i dk.binaer - så henter jeg det derfra -
tak!

venligst,
Lasse Hedegaard

--