Ny alternativ klinik!!!
Fra : Line Illum

Dato : 24-01-02 22:16

Hej alle sammen.
Jeg har netop åbnet min egen klinik med forskellige former for alternativ
behandling, fx. zoneterapi, holistisk massage, regressionsterapi (rejser i
tidligere liv), Tarot-oplæg, drømmetydning og andre spændende ting. I den
forbindelse vil jeg meget gerne høre om Jeres erfaringer med
behandlingsformer som disse, uanset om I har været klienter eller
terapeuter, eller måske bare har en mening, -ligesom jeg vil bede Jer besøge
min hjemmeside www.illuminee.dk
og give mig feedback, enten på hjemmesidens opslagstavle eller her.
Hvis jeg i øvrigt kan være behjælpelig med gode råd, tips og ideer, er I
meget velkomne til at skrive til mig enten her, på hjemmesiden eller på
illuminee@sol.dk.
Jeg glæder mig rigtig meget til at finde inspiration, nye tanker og
meningsudveksling i denne nyhedsgruppe.
Mange hilsner
Line.

Fra : R.N.

Dato : 24-01-02 23:22

"Line Illum" skrev i en meddelelse

> [...]

> behandlingsformer som disse, uanset om I har været klienter eller
> terapeuter, eller måske bare har en mening, >

Jeg har en del erfaring med zoneterapi, både at give den og selv modtage
behandling.

Noget jeg synes er ret vigtigt er følgende:

Når man har masseret diverse refkespunkter under fødderne og været det hele
igennem, er det meget vigtigt at slutte af med nyrepunkterne, fordi man ved
behandlingen løsner giftstoffer i hele organismen. Man masserer altså derfor
kraftigt på nyrepunkterne og trækker nedad - så man rammer blærepunktet og
masserer også her.

Hvis man har et andet rum, hvor patienten lige kan gå ind og lægge sig helt
afslappet en 20 minutters tid, vil personen mærke det som om han har drukket
en halv liter væske og have behov for at gå på toilettet. Og det er godt,
for så har man virkelig sat en udrensning i gang.

Det kan også være meget vigtigt at man kan fortælle folk lidt om hvad der er
gavnligt for dem at spise - alt efter hvad der er årsag til at de kommer.En
gang fik min bror et par forfærdeige nyretilfælde, hvor han blev kørt ind
med udrykning, fordi han næsten fik krampe af smerter.

Det viste sig at han havde nogle meget små nyresten, som de sagde passerede
under de smerteanfald.

Et helt år senere havde jeg lært en del om zoneterapi. Han fik et anfald og
ringede til mig, og spurgte om jeg vidste noget han kunne gøre, så han kunne
undgå at komme på hospitelet igen.
Jeg købte et par persillerødder med på vejen og kørte ud og gav ham en
kraftig gang massage på nyrepunktet, ligeledes punktet for urinvejene og
blæren. Mens han lå og hvilede sig kogte jeg de to persillerødder til ham,
uden at tilsætte salt. Han spiste dem og drak vandet de havde kogt i.
herefter forsvandt smerterne og han har aldrig haft de anfald siden.

Det skal selvfølgelig siges, at han i flere uger spiste persillerødder
næsten hver dag i flere uger, bare til eet af måltiderne - de er meget
igangsættende for nyrefunktionen, og gyldenristhe drak han også.

Sådanne ting kan være af stor betydning kombineret med zoneterapi.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Per S.

Dato : 25-01-02 09:42

Hej Line
Den ser meget fin ud din side og tillykke med klinikken.
Jeg ser du bruger Crowleys tarotkort, det gør jeg også dog kun til
privatforbrug. De er meget gennemførte og smukt udformet synes jeg. Jeg har
rigtigt gode erfaringer med dem. Hvis du har lyst til at se, hvad vi
arbejder med, kan du smutte ind på vores side :

www.heartnsoul.dk

Kærlig hilsen
Charlotte

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
> Jeg har netop åbnet min egen klinik med forskellige former for alternativ
(klip)