problemer med dk.marked.privat.dyr.akvariu~
Fra : Nikolaj Tuxen Gerstr~

Dato : 24-01-02 22:07

Hej,

Er der andre der har problemer med ovenstående?

Der er pludselig ingen indlæg i den NG i min newsreader.

Mvh
Nikolaj

Fra : RICKY KNUDSEN

Dato : 24-01-02 22:46

der er ikke nogle problemer her ved mig

Fra : Hans K.

Dato : 24-01-02 23:05

"Nikolaj Tuxen Gerstrøm" <nikolaj@jalokin.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der andre der har problemer med ovenstående?
>
> Der er pludselig ingen indlæg i den NG i min newsreader.

Hej Nikolaj.

Det ser ikke helt normalt ud, for åbner man tråden på dine
beskeder, er din post der en gang til, men ellers ser resten
af gruppen normal ud.

Mvh
Hans

Fra : Nikolaj Tuxen Gerstr~

Dato : 24-01-02 23:29

Jeg tror det er løst nu. Måske det er TeleDK der har haft problemer med
deres news server.

Tak

Nikolaj

Fra : Steen Suder

Dato : 25-01-02 19:35

"Nikolaj Tuxen Gerstrøm" wrote:

> Hej,
>
> Er der andre der har problemer med ovenstående?
>
> Der er pludselig ingen indlæg i den NG i min newsreader.

Prøv for sjovs skyld at bruge en god newsreader.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Nikolaj Tuxen Gerstr~

Dato : 25-01-02 20:46

Hvilken en kan du anbefale??

Nikolaj

Fra : Frede.K

Dato : 25-01-02 20:49

news.sunsite.dk

Fra : scn

Dato : 25-01-02 21:01

"Frede.K" <fams@@mail.dk> skrev i en meddelelse news:a2scs8$5u6$1@sunsite.dk...
> news.sunsite.dk

Det er da ikke en newsreader.....

Men sunsite.dk er en god server

Fra : Nikolaj Tuxen Gerstr~

Dato : 25-01-02 22:09

Hvor hurtig er den om at vise indlæg efter det er skrevet?

F.eks. groups.google.com er ret langsom

Mvh
Nikolaj

Fra : scn

Dato : 26-01-02 01:49

"Nikolaj Tuxen Gerstrøm" <nikolaj@jalokin.dk> skrev i en meddelelse news:3c51c975$0$14416$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvor hurtig er den om at vise indlæg efter det er skrevet?
>
> F.eks. groups.google.com er ret langsom

ca. 10 sek

mvh Søren

Fra : Steen Suder

Dato : 25-01-02 21:37

"Nikolaj Tuxen Gerstrøm" wrote:

> Hvilken en kan du anbefale??

Næsten alt andet end OE. Personligt bruger jeg Netscape Communicator
4.77.

<KLIP>

Fra : Nikolaj Tuxen Gerstr~

Dato : 25-01-02 22:30

Hvordan er den bedre end IE og OE?

Fra : Steen Suder

Dato : 27-01-02 19:32

"Nikolaj Tuxen Gerstrøm" wrote:

> Hvordan er den bedre end IE og OE?

Den virker, den kan tråde korrekt, den laver ikke de sædvanlige numre
med ikke at kunne se indlæg i grupperne etc.

Jeg har brugt den i mere end fire år nu og den har endnu ikke spillet
mig et pus.

<KLIP>

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 27-01-02 20:05

> [...]
> med ikke at kunne se indlæg i grupperne etc.
>
> Jeg har brugt den i mere end fire år nu og den har endnu ikke spillet

Jeg har brugt IE og OE siden jeg skiftede til win95 for mange år siden.

Det fungerer uden problemmer overhovedet.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish