Ingen bios
Fra : Leif Pedersen

Dato : 24-01-02 22:05

Min søns computer (Win98), stod på pauseskærm, og da han flyttede musen, var
skærmen sort, og der kom ingen billede frem. Når man starter computeren op,
står skærmen og flimrer, og ligemeget hvor meget man trykker på del, kan man
ikke komme ind i bios, der er som om det kun er strømforsyningen der kører,
så siden man ikke kan komme ind i bios, er det vel harddisken, der er stået
af.
Kan det være andet.

Hilsen
leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-01-02 22:36

> [...]
kører,
> så siden man ikke kan komme ind i bios, er det vel harddisken, der er

Tror næppe det er harddisken, da den ikke er nødvendig for at komme ind i
bios. Har du prøvet med en anden skærm? Du har vel selv en når det er din
søns computer du omtaler
Det er heller ikke alle bios'er man får adgang til ved at trykke på 'Del',
men jeg ville prøve at skifte skærmen ud først og se om det hjælper.

Mvh. Søren