FP accepterer ikke password
Fra : Karsten Bjørnestad

Dato : 24-01-02 21:07

Hej

Er der andre der har oplevet at fp2000 pludselig ikke accepterer login og
password når man skal udgive et websted.
Alt har ellers virket perfekt i 2 år, men pludselig igår ville den ikke
mere.

Hjælp!!!

vh

Karsten

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 25-01-02 00:04

Hej Carsten.

Jeg har samme problem lige nu. Mit web-hotel er StruerNet. Jeg har to
hjemmesider der, og samme problem med begge. De er ved at skifte over til en
anden server, og jeg formoder, det er i forbindelse hermed problemet er.
Såååhhhhh - hvis du også bruger StruerNet er det nok det samme for dig.
Jeg har forgæves forsøgt at kontakte dem.

Hilsen Anne Mette

--
Anne Mette Mørup
Kennel Spring Swift

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 25-01-02 16:54

Lige en fortsættelse af mit forrige indlæg.

Jeg har fået et fint svar fra StruerNet, hvor de fortæller at fejlen ligger
hos dem og at det lige præcis drejer som om ødelagde FrontPage
Serverudvidelser på 3 af deres servere, og at de arbejder på højtryk for at
få det ordet. De mener, det vil fungere i løbet af week-enden.

Hilsen Anne Mette

Fra : Karsten Bjørnestad

Dato : 27-01-02 21:26

Hej

Tak for svaret

Min hjemmeside ligger hos "servermarket" men de er vist nok på en eller
anden måde det samme som "struernet" I.flg. dem skulle fejlen ligge hos mig,
da de godt kunne komme i kntakt med serveren fra deres pc. Såh nu har jeg
brugt søndag eftermiddag på at reinstallere win og frontpage. Og nu virker
alt igen

vh

Karsten
"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en