Sim-hjælp
Fra : Martin og Maija

Dato : 23-11-00 13:50

Hej med jer
jeg håber I kan hjælpe mig

Da jeg gerne vil bruge min gamle bosch telefon igen (købt gennem telia med
taletid ) købte jeg et kort hos mobilix da det virker 12 mdr og jeg taler
meget lidt men så ville telefonen have en sim-låsekode, jeg kontaktede
telia og fik en forkert kode kontaktede igen og fik at vide at de ikke havde
fået alle koder til bosch med der ville kun gå et par dage. Nu er der gået
over 22 og nu siger de at det er mig selv der har låst telefonen fordi det
er en sim- og ikke en operatør kode jeg skal bruge kan det virkelig være
rigtigt ??

jeg har ikke sim låst min telefon !

og hvad med den 6 mdr låste periode er den kode nu lige meget ?

mvh
Martin