Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Klager
Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 20:15

Tror sgu Ebbesen skriver klagebreve til min ISP endnu........kommer sgu nok
aldrig på nettet mere.......

--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 20:17

Ps
Iøvrigt tror jeg han er et velmenende menneske.............bare stivnet i
regelrytteri..........

--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 24-01-02 22:14

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

> Iøvrigt tror jeg han er et velmenende menneske.............bare stivnet i
> regelrytteri..........

Man kan vel sige, at det at han fx tør at sige hvad han hedder, gør det
nemmere at tænke på ham som et menneske. Det forekommer mig til gengæld
forbavsende svært i tilfældet "Clark Kent".

Faktummet at du (nødtvunget?) skifter ISP ca. hver 2 måned fortæller mig at
jeg bør have ondt af dig, så det har jeg.

// Steffen

Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 22:30

Jeg takker for medfølelsen.....................og føler mig som en ussel
skabning.........ikke værdig til at betræde planeten.
Synes nu ellers, Clark Kent er sådan et mandigt navn..............

Steffen Poulsen <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c507851$0$95326$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Erik Thorsen

Dato : 26-01-02 14:43

> Synes nu ellers, Clark Kent er sådan et mandigt navn..............

Det er måske derfor, det virker lidt malplaceret hos dig - bare en tanke....

mvh
erik thorsen

Fra : P. Gøje

Dato : 26-01-02 15:06

Hej Clark,
efter at have skimmet alle dine indlæg i denne gruppe har jeg
konstateret, at du for det første ikke har noget at byde på udover
sure opstød blandet med stavefjel, for det andet ikke svarer på folks
spørgsmål til dig. Din tilstedeværelse er derfor overflødig og du
ryger i mit spamfilter.
Måske jeg kommer til at læse dine opkast igen når du skifter
identitet, og dermed ikke mere er omfattet af mit filter. Jeg kan
foreslå Fedtmule, Fætter Guf eller Andersine. På den anden side skal
du nok passe på ikke at vælge en tegneseriefigur, der ligner dig alt
for meget i virkeligheden.
Jeg er sikker på, at du er en meget dygtig fotograf, måske én af de
helt store. Måske er det derfor du ikke længere kan bære at beskæftige
dig med trivielle emner, der er udenfor dit eget fokusområde (du har
jo set lyset). Alternativt er du udlært fotograf med store ambitioner
men intet at ha' dem i. Du arbejder derfor fuldtids med at fotografere
brugte biler til Den Blå Avis, men det er du så også kanongod til.

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 26-01-02 20:44

Stave fejl, så prøv at læse Niels Ebbesens inlæg.

Mvh. Michael Voss

Fra : ab

Dato : 26-01-02 23:29

"MICHAEL VOSS" <mice.voss@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Stave fejl, så prøv at læse Niels Ebbesens inlæg.
>
> Mvh. Michael Voss

Det er menneskeligt at fejle.

Mange fejl = meget menneskeligt ?

ab

Fra : hmm

Dato : 27-01-02 13:16

"MICHAEL VOSS" <mice.voss@get2net.dk> wrote in message
> Stave fejl, så prøv at læse Niels Ebbesens inlæg.
>
> Mvh. Michael Voss

Tja, Michael. Nu er jeg jo selv dårlig til at stave. Men når du nu henviser
til andres stavefejl, så se på den ENE linie du har skrevet!

Stavefejl er i ét ord.
Indlæg er med d.

Hmmm.....

Kunne vi så snakke lidt foto.

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 28-01-02 06:18

"hmm" <hmm@hmm.de> skrev i en meddelelse

> [...]
henviser
> til andres stavefejl, så se på den ENE linie du har skrevet!

Tja, Hmmm....

Det kaldes nu ikke en stavefejl, men en slå eller tastefejl.

Mvh. Michael Voss