Nokia 8850 og Windows 2000
Fra : Kim Johansen

Dato : 23-11-00 10:09

Hej

Kan det virkelig være rigtig at jeg ikke kan få min telefon til at virke som
modem under windows 2000 ???

Hvis der nogen der har en løsning på dette problem vil jeg meget gerne høre
fra jer.

Mvh
Kim Johansen

Fra : Erik Einum

Dato : 23-11-00 10:20

"Kim Johansen" <Germsen@hotmail.com> wrote
> [...]
som
> modem under windows 2000 ???
>
> Hvis der nogen der har en løsning på dette problem vil jeg meget gerne

Jeg regner med du har lastet ned nødvendige drivere fra www.forum.nokia.com

For å få IR til å virke under Win2000, gå hit: www.irda4w2k.com

///Mvh. EE

Fra : Kim Johansen

Dato : 23-11-00 12:07

1000 Tak for hjælpen det var lige det der skulle til.

Nu mangler vi bare at nokia's pc-suit bliver 2000 kompatibel