php.ini fil
Fra : Marc Eley

Dato : 24-01-02 19:31

Jeg prøver at finde min php.ini-fil, men den synes ikke at befinde sig der
hvor den skulle:

Først har jeg kigget i /usr/local/lib/

Derefter har jeg tjekket hvad der står i min phpinfo-fil - der står netop at
path'en til php.ini er "/usr/local/lib/" (?)

Derefter har jeg prøvet at "locate php.ini", som ikke gav noget resultat.

Derefter har jeg kørt en "updatedb" og herefter igen prøvet at "locate
php.ini".

Ingen af forsøgene har fundet filen - hvad sker der?

--
/marc eley

http://www.grandissue.com

Fra : Mickey

Dato : 24-01-02 21:05

Marc Eley <eley@eisenstein.dk> wrote in

> Ingen af forsøgene har fundet filen - hvad sker der?

du har den ikke - hvis du stadig har kildekoden liggende er der en
deri, ellers kan du bare hente kildekoden fra php.net og finde den
deri

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!