tvillingehjælp
Fra : Kirstine

Dato : 24-01-02 19:11

hejsa

Er der mon nogle her, der kender reglerne for tvillingehjælp i Københavns
Kommune - eventuelt kan fortælle mig, hvor jeg kan finde disse? Jeg har
en bekendt, der venter tvillinger, og hun har fået at vide, at kommunen
ikke tilbyder tvillingehjælp. Men dette har jeg lidt svært ved at tro på,
da jeg kender et andet par med 5 mdr gamle tvillinger bosat i samme
kommune, der har fået hjælpen bevilget.

--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Uffe Holst

Dato : 24-01-02 23:14

In an article of 24 Jan 2002 Kirstine wrote:

> [...]
> ikke tilbyder tvillingehjælp. Men dette har jeg lidt svært ved at tro på,
> da jeg kender et andet par med 5 mdr gamle tvillinger bosat i samme

Hvorfor prøver du så ikke at spørge dette andet par, der har fået hjælpen
bevilget. De må da vide noget mere om det.

Ellers er http://www.kk.dk et nærliggende sted at kigge. Nu ved jeg ikke
præcis, hvad du mener med "tvillingehjælp", men der står i hvert fald
en masse om børnetilskud i forbindelse med flerbørnsfødsler.

--
Uffe Holst

Fra : KNM

Dato : 26-01-02 20:07

Hej

Denne Uffe Holst skulle vel ikke tilføldigvis have været reservelæge på
Thisted Sygehus????
Der har nelig været en ved dette navn???

Hej Fra
Karina Mølbæk

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-01-02 13:33

In an article of 26 Jan 2002 KNM wrote:

> Denne Uffe Holst skulle vel ikke tilføldigvis have været reservelæge på
> Thisted Sygehus????
> Der har nelig været en ved dette navn???

Nope.

--
Uffe Holst

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 25-01-02 11:32

"tvillingehjælp" er ikke længere noget "krav" --- men et frivilligt tilbud
kommunen giver og det er altid et indivituelt skøn om der er brug for det ..
hvis familie 1 tjæner lidt og familie 2 tjæne rmeget kan det være forskellen
påom hjælpen bevilles eller ej ..
det er som jeg lige husker reglernu i hovedet...!

kasper..!