Kabel til at forbinde Nokia 6110 og Compaq~
Fra : "Classico"

Dato : 23-11-00 09:22

Hej,

Er der nogen der ved om det er muligt selv at lave et kabel til at forbinde
en Nokia 6110 med en Compaq 1550 således at jeg kan hente/sende e-mail via
min mobiltelefon. Jeg har allerede TDK GlobalPulse softmodem (software) så
jeg mangler bare kablet.

Jesper

--
Posted from IDENT:root@mail.trillegaarden.dk [213.237.152.5]