Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektivdækselproblem
Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 18:22

Hjælp!!!!!!!!!!
Hvilket objektivdæksel skal jeg købe?
Har været hos fotohandleren og kigge, men han havde så mange at jeg blev
helt forvirret..................vil jo gerne have et som har en levetid på
min. 25 år.......
Det er(sagde fotohandleren) et 52mm dæksel.....................Nu er det
bare svært for mig at beslutte om der skál stå Nikon, Canon eller noget helt
andet på det...............
Håber nogle herinde kan give mig et godt råd!

Venlig hilsen/Best regards

Fra : Per Madsen

Dato : 24-01-02 19:35

[..]
> Hvilket objektivdæksel skal jeg købe?
[..]
Jeg kan ikke anbefale dig, at købe et objektivdæksel.
Mine billeder bliver helt sorte, når jeg bruger mit.
mvh
-Per

Fra : ole thofte

Dato : 24-01-02 19:43

Det var et godt spørgsmål Clink. Du ku måske få et hvor der stod Narrøvén
på. Eller du ku slibe det originale mærke væk og skrive det selv. Så ville
det også være mere personligt og hjemmelavet. Håber du finder en løsning
inden alt for længe.
vh wolle

Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 19:46

Snøft......................Thofte synes jeg er en narrøv..........sådan er
de altid med de der proffer....for dem er alting enkelt og
simpelt.............men narrøv..........det har de da aldrig kaldt mig
før............

--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : ole thofte

Dato : 24-01-02 20:12

Hej hov, det har jeg aldrig skrevet. Jeg skrev forbogstaver i følgende:
Nordisk Arketypisk Regredierende Reaktiv Øvelse i Verbal Éssentiel
Nomenklatur. Og det er da noget helt andet. Husk at lave et lille hul i
dækslet du ka kigge ud af - eller blæse noget røg igennem så vi ka se du er
der :=]

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 26-01-02 20:47

Hej Clark

Du kan sikkert købe et hvori der står skrevet "narrøv" af Ole Thofte, for
han lyder som en sådan.

Mvh. Michael Voss

Fra : L@rs

Dato : 24-01-02 23:38

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message
> Hjælp!!!!!!!!!!
> Hvilket objektivdæksel skal jeg købe?
> Håber nogle herinde kan give mig et godt råd!
klip klip

Hvis du keder dig da vil jeg anbefale dig :
http://www.blueneptune.com/~maznliz/tipcow.shtml
Ligesom http://www.umva.com/~clay/money/index.html er lige noget for dig, og
http://users.bart.nl/~sante/enginvek.html vil også kunne bruges.

Håber at det vil hjælpe dig

Lars

Fra : Clark Kent

Dato : 25-01-02 00:15

Fede links.......................hahahahahhaaha

--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : ole thofte

Dato : 25-01-02 23:01

ha!....din mor...

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 26-01-02 00:22

jeg syntes ikke i kan være bekendt at håne Clark, hvis jeg havde kunnet
svare på spørgsmålet, så havde jeg gjort det...

Der er en der spørger om der er det samme antal pixels i billedet efter det
er beskåret, hvis det er tilfældet, hvad så hvis man (gud forbyde det)
cykler 100 km, og man bagefter fortryde de 50 km ???

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-01-02 00:32

Jan Lauenborg wrote:

> [...]
> efter det er beskåret, hvis det er tilfældet, hvad så hvis man (gud
> forbyde det) cykler 100 km, og man bagefter fortryde de 50 km ???

Som du jo selv er inde på i tråden "Ebbesen har klaget", så er der ikke
noget der hedder dumme spørgsmål - der findes kun dumme svar...!

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 26-01-02 02:01

> Som du jo selv er inde på i tråden "Ebbesen har klaget", så er der ikke
> noget der hedder dumme spørgsmål - der findes kun dumme svar...!

sikke noget vrøvl, selvfølgelig er der da noget der hedder dumme
spørgsmål...

Og det er da heller ikke rigtigt at der kun findes dumme svar, nu tænker jeg
ikke lige på dig, men der er da mange andre der giver nogle gode svar....

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 26-01-02 20:50

Dumme svar!

Ja dem har du givet en del af gennem tiden.

Med vemmelig hilsen Michael Voss