6 trådløse telefoner i 4200m2 fabrik...
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 22-01-01 21:44

Vi er ca. 5-6 kollegaer som skal bruge tråsløse telefoner i en 4200m2 fabrik
(med små en del kontorer) og de sædvanlige 300m analoge telefoner kan ikke
række uden repeatere som koster XXXX pr tlf. :(

Hvordan laver man billigt 5-6 linier med dækning over hele fabrikken ??????

NB: Jeg har hørt at Siemens laver en billig løsning.

Mvh.
KimR@smussen.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-01-01 21:57

> Vi er ca. 5-6 kollegaer som skal bruge tråsløse telefoner i en 4200m2
fabrik
> (med små en del kontorer)
> Hvordan laver man billigt 5-6 linier med dækning over hele fabrikken
??????

Siemens har ganske rigtigt lavet en løsning der indebærer fx en 3070
basestation og fx 3000Comfort håndsæt. Hertil kan fåes repeatere (en virker
til alle telefoner). Rækkevidden er ca. 50 meter indendøre, selvfølgelig
afhængig af antal mure mm.

Jeg vil anbefale dig at kigge på www.direkte.dk og evt kontakte TDK Erhverv
(på 80808060) og forhøre dig om muligheden for et professionelt system. Så
kommer de og måler op så du er sikker på at få den ønskede dækning...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-01 22:40

> Hvordan laver man billigt 5-6 linier med dækning over hele fabrikken
??????

Jeg ved det ikke,,, Men jeg synes at jeg har set Ericsson udstyr mange store
steder... Fx. OBS vare-huset i taastrup... Der sidder vist et par Ericsson
"kasser, med 2 ca. 15 cm´s antenner" rundt i butikken.. Og det skulle række
godt.. Alle medarbejderne render rundt med en telefon i butikken..

Jeg har også set dem, på amtsygehuset i Næstved, hvor de har en´ på hver
etage. Eller gang,,, er ikke sikker!