Pris på hjemmeside?
Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-02 17:05

Jeg har fået at vide, at en børnehave kan få lavet en hjemmeside _med_ et
lille kursus i hvordan man vedligeholder den, for 3.500 kr. Kan det virkelig
passe?
Håber selvfølgelig, at dette er den rette gruppe at henvende sig til.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-01-02 17:19

"David Blangstrup" <david@blangstrup.dk> wrote in message
> Jeg har fået at vide, at en børnehave kan få lavet en hjemmeside _med_ et
> lille kursus i hvordan man vedligeholder den, for 3.500 kr. Kan det
virkelig
> passe?

Hvordan "vedligeholde" vha. et administrationssystem, eller selv rette i
koderne?

--
Jakob Andersen

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-02 17:45

On 24.1.2002 17:18, in article a2pc9d$2vr$1@sunsite.dk, "Jakob Andersen"
<jakob@effectus.dk> wrote:

> [...]
> virkelig
>
> Hvordan "vedligeholde" vha. et administrationssystem, eller selv rette i

Prøv at se mit svar til Jonas.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-01-02 18:04

> Prøv at se mit svar til Jonas.

Det giver stadig ikke svar på hvad jeg spurgte om, hvilke informationer er
det i selv skal lave? og hvad er statisk, prøv evt. at give et link til et
lignende site.

--
Jakob Andersen

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-02 19:04

On 24.1.2002 18:03, in article a2peth$cuo$1@sunsite.dk, "Jakob Andersen"
<jakob@effectus.dk> wrote:

> [...]
> det i selv skal lave? og hvad er statisk, prøv evt. at give et link til et

Nåh, det må du undskylde Jeg har ikke et link til et lignende site, jeg
hørte bare, at de kunne få lavet en hjemmeside til 3.500 kr. med en eller
anden form for undervisning med. Sikkert kun de to timer, som Jonas nævnte.
Det er alt hvad jeg ved. Jeg syntes det lød mærkeligt billigt, men nu
forklarer Jonas mig så, at det sagtens kan lade sig gøre på en 7 timer.
Andet er det såmænd ikke.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 23:24

Det kan sagtens laves til den pris, inkl.. kursus.
John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-01-02 09:50

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> wrote in message
> Det kan sagtens laves til den pris, inkl.. kursus.

I mange tilfælde er der sammenhæng mellem pris og kvalitet.

--
Jakob Andersen
Er du god til ASP og mangler du et job?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 05:46

Hummmmmm det var ikke det du sagde i indlægget lige oven for dette. [hr
netbetjent]

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 30-01-02 06:33

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev

Johns mange off-topic indlæg gennem natten er sørme hård kost til
morgenkaffen.

John, dine kommentarer om "netbetjente" hører til i news:dk.admin.netikette
hvorfor jeg har sat fut dertil.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-01-02 17:55

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> wrote in message
> Hummmmmm det var ikke det du sagde i indlægget lige oven for dette. [hr
> netbetjent]

Hvad hentyder du til, jeg sagde:"I mange tilfælde er der sammenhæng mellem
pris og kvalitet.". Hvordan er det modsigende i forhold til at mange jeg
kender har betalt 3000 kr. og ikke fået en tilfredsstillende side? (Går ud
fra at det er det indlæg du refererer til)

--
Jakob Andersen
Som syntes det er en ære at blive kaldt netbetjent,

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 24-01-02 17:21

David Blangstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kan det virkelig passe?

Sikkert, der findes masser af hjemmesidesnedkere som tilbyder deres ydelser til
lave priser. Men kvaliteten svinger ogsaa meget.

Det hele kommer jo an paa hvad det er denne boernehave skal have. Hvis det er
en lille statisk hjemmeside med 5 sider med et sobert design og et kursus paa
f.eks. 2 timer - saa skulle det vel kunne goeres paa 7-10 timer, hvilket vel
betyder at prisen ikke er helt ved siden af.

Naar man beregner sin timeloen for at kode er det jo helt afgoerende om der er
tale om simpel HTML og CSS eller der er tale om mere avancerede ting med
databaser, serverside scripting, etc.

Mvh
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-02 17:45

On 24.1.2002 17:21, in article a2pc9l$30c$1@sunsite.dk, "Jonas Astrup -
html.dk" <jonas.usenet@html.dk> wrote:

> [...]
> f.eks. 2 timer - saa skulle det vel kunne goeres paa 7-10 timer, hvilket vel
> betyder at prisen ikke er helt ved siden af.

Ja, jeg tror, at det er det, det drejer sig om.

> [...]
> tale om simpel HTML og CSS eller der er tale om mere avancerede ting med

Tak for svaret!
- David
--
http://david.blangstrup.dk