Scan tekst, og rediger i det bagefter.
Fra : Andreas

Dato : 24-01-02 16:35

Jeg er klar over at dette er en nyhedgruppe for HTML, men vil
alligevel se om der er nogen, der kan hjælpe mig. Jeg har brug
for at redigere i noget computer skrevet tekst som jeg har på
nogle A4 sider. Nogle der kender til et program hvor jeg kan
scanne teksten ind og derefter redigere i det og sætte det ind i
f.eks. Word.

På forhånd tak
Andreas Lange

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ammitz

Dato : 24-01-02 17:04

Ja, - TEXTBRIDGE er fin til dette. Jeg bruger den jævnligt til dette
formål.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 02:11

Omnipage PRO er det bedste jeg kender, det følger med næsten alle scannere i
en LE version. Virker ikke altid helt perfekt men kan spare dig for en masse
arbejde.

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/