Eicon Diva modem virker til net men ikke t~
Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-01 09:34

Hej

Jeg er flyttet og har ISDN i mit nye sted.

Et Eicon Diva modem er sat til og jeg kan komme på nettet uden
problemer. Modemmet at sat til at have det nye nummer på phone1 til ind
og udgående opkald.

Umiddelbart ser det ud til at jeg har sat modemmet korrekt op, og der er
en analog telefon koblet til phone1, men hver gang jeg løfter røret, er
der ingen klartone og alle lamper på modemmet lyser en gang i 2
sekunder og begynder så at blinke alle sammen på en gang. (er jeg på
nettet mens røret løftes kobles jeg af.

TX-RX lampen lyser et meget kort øjeblik mellem blinkene.

Analog telefonen virker naturligvis ikke.

Nogen der har en løsning?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-01-01 09:38

> [...]
> der ingen klartone og alle lamper på modemmet lyser en gang i 2
> sekunder og begynder så at blinke alle sammen på en gang. (er jeg på

Prøv at skifte analog telefon og port i Eicon'en for at fejlsøge.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-01 13:57

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en meddelelse news:94grhe$9l3$1@news.inet.tele.dk...
SNIP
> Prøv at skifte analog telefon og port i Eicon'en for at fejlsøge.

Prøvet og samme resultat.

Hilsen
Tomas O.

Fra : BJ

Dato : 22-01-01 12:09

Prøv at sætte det nye nummer på både phone 1 og phone 2

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-01 13:57

"BJ" <post@kb.dk> skrev i en meddelelse news:3A6C14B7.DF172F3B@kb.dk...
> Prøv at sætte det nye nummer på både phone 1 og phone 2

Prøvet, samme resultat

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-01 14:58

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse news:3gSa6.55461$W81.586329@twister.sunsite.dk...

Tak for hjælpen. Jeg fandt ud af hvad problemet var. I al flytterodet
var strøm adapteren blevet forbytte og gav kun 9 v og Eicon skal have
15-16 v

Hilsen
Tomas O. som er glad fordi telefonen også virker