TDC - få nu styr på jeres sms-gateway!
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 24-01-02 16:02

Hej,

Fik i dag flere sms'er, som er sendt for ca. 48 timer siden, og der er
kommet mange i mellemtiden, som var sendt inden for de 48 timer.

Hvad skal man sige ...

Kan man ikke sende et eller andet i e-mailen, så en besked timer out,
hvis den fx ikke er leveret inden for en time eller to ?

--
Mvh. og håb om en bedre sms-gateway fra TDC.
Alex T.

Fra : Anders HJ

Dato : 24-01-02 23:20

Ja, den er helt gal for tiden. Jeg kan slet ikke bruge det til noget som
helst. Jeg får ca. en gang om dagen over 20 SMS'er på en gang, og jeg er
nødt til at slette dem enkeltvis for ikke også at slette vigtige beskeder.
Burde TDC ikke have råd til noget moderne udstyr? De andre operatører har
åbenbart.

Anders

Fra : Torbenth

Dato : 25-01-02 01:02

Anders HJ skrev i meddelelsen ...
>Ja, den er helt gal for tiden. Jeg kan slet ikke bruge det til noget som

Det er ikke kun SMS'er det er galt med. Jeg har forwarded emails fra
Cybercity til min mobil (Teledk). Har ikke fået notits i mere end 24 timer
på mails som er modtaget for mere end 24 timer siden og forøvrigt heller
ikke efter.

Mvh.
Torben

Fra : Johnnie

Dato : 25-01-02 09:52

Her fra Telmores hjemmeside:

TDC har desværre problemer med SMS beskedcentralen, hvilket medfører
fejl og forsinkelser på afsendelse af SMS beskeder, samt afsendelse af
nye adgangskoder via SMS fra vores site.

Ang. e-mails, de går jo også igennem SMS centralen.

Mvh
Johnny