Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken fototaske?
Fra : Christian Vandsø

Dato : 24-01-02 15:47

Jeg har endelig fået købt mig et digtalt kamera. Den medfølgende taske
lader dog meget tilbage at ønske.

Jeg har overvejet en af disse neoprentasker. Vandtæt og lettere
støddæmpende. Nogen der har erfaring med disse?

/Christian
--
[ http://vis.mig.et.geekshow.dk ]
[ Non semper ea sunt quae videntur. ]

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 24-01-02 16:31

Hej christian

Jeg har været så heldig at kunne prøve flere tasker, og jeg er kommet til
det resultat at Loewepro laver flere gode modeller se www.fovitech.dk selv
er jeg faldet for en lille cullmann taske som er meget fin til mit digital
udstyr. Også meget vandtæt.
De små neoprentasker er efter min mening ikke noget at skrive hjem om. De er
for små og dyre.
venlig hilsen
Flemming Aagaard

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-01-02 19:33

On Thu, 24 Jan 2002 15:46:45 +0100, Christian Vandsø
<christian@fabel.dk> wrote:

>Jeg har overvejet en af disse neoprentasker. Vandtæt og lettere
>støddæmpende. Nogen der har erfaring med disse?

Jeg købte min i Bilka

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 20:21

" Jeg købte min i Bilka"..................se, det kan jeg lide........58 kr.
og så ned med lortet og ud og tage nogle billeder.....................

--
Venlig hilsen/Best regards