eurix 240
Fra : den glade dreng

Dato : 21-01-01 14:16

hej

jeg har købt en Eurix 240 ladt den op i 8 timer, stte den så til, men kan
hverken ringe ud fra den eller modtage opkald? hvad mangler jeg at gøre?

hilsen

Per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-01-01 17:18

den glade dreng skrev:

> jeg har købt en Eurix 240 ladt den op i 8 timer, stte den så til, men kan
>hverken ringe ud fra den eller modtage opkald? hvad mangler jeg at gøre?

Hvad står der i displayet?

Jeg har en Eurix 240 som virker uden problemer.

Måske skal du melde den til basen (læs manualen), men det burde
være gjort fra fabrikken.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : den glade dreng

Dato : 21-01-01 21:31

Hvad står der i displayet?

Søger et DECT system

> Jeg har en Eurix 240 som virker uden problemer.

> Måske skal du melde den til basen (læs manualen), men det burde
> være gjort fra fabrikken.

jeg har tilmeldt et MSN nummer? til basen

hilsen

Per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-01-01 23:23

den glade dreng skrev:

>jeg har tilmeldt et MSN nummer? til basen

Slå op i manualen under "Tilmeld til basen" eller hvad det nu
hedder i din manual. Det er en ganske bestemt operation og har
intet med dit telefonnummer at gøre.

Jeg er ikke sikker på at det er problemet, men det kunne godt
passe.