Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hurra.. endelig har jeg købt et G2
Fra : @m

Dato : 24-01-02 14:22

Ja jeg er en glad mand (jeg synes bare at I skal vide det ) for jeg har
købt et brugt G2 med et 128 mb kort for "kun" 6.200,-
Bare rolig jeg har tjekket om det var stjålet mv. (alt er ok ! )

Foreløbelig har jeg skudt 2-300 billeder, mest på automatik, hvilket også er
fint. Jeg vil gerne nå videre og blive "god" til at bruge flere af de
manuelle indstillinger.

Kan du anbefale enten en god bog eller site, hvor jeg kan dygtiggøre mig ?

Fik jeg sagt jeg var nybegynder

Mvh

@m

Fra : Peter Kjær

Dato : 24-01-02 15:13

Hej

Jeg er også selv den lykkelige ejer af en G2, og har fået stor glæde af
Politikens bog om digitalfotografering der beskriver lidt om de forskellige
forhold man skal passe på.

--
Mvh,
Peter

Fra : L@rs

Dato : 24-01-02 17:56

@m" <markers@sol.dk> wrote in message
> klip for jeg har købt et brugt G2 med et 128 mb kort for "kun" 6.200,-
> Bare rolig jeg har tjekket om det var stjålet mv. (alt er ok ! )
klip klip

Hej
Der skulle vel ikke være flere til den pris? - Den koster ca 1000 Euro i
Tyskland - så det er da billigt.:)
Mvh
Lars

Fra : Clark Kent

Dato : 24-01-02 20:06

> Kan du anbefale enten en god bog eller site, hvor jeg kan dygtiggøre mig ?
>
> Fik jeg sagt jeg var nybegynder

Yders tillykke med købet, her er en god side om digitalis for nybegyndere,
der er godt nok brugt et Nikon kamera som eksempel, men principperne
er jo det samme.
http://www.nikon.co.jp/main/eng/photo_world/kumon_dsc/index.htm

Fra : Starman8

Dato : 26-01-02 09:24