ISDN - omlægning af øvrige kabler.
Fra : Leif Sørensen

Dato : 21-01-01 13:57

Hej.
Er der en i denne gruppe der bor rimelig tæt på Bjerringbro?
Jeg ville meget gerne have hjælp til at lave en sløjfe, så mine gode gamle
analoge telefoner virker i soveværelse - stue mv.

Hvis en evt. har en gør det selv guide - jamen så ville jeg blive lykkelig.

Mvh.
Leif Sørensen
Bjerringbro

(remove x in email)

Fra : Booggyman

Dato : 21-01-01 23:41

"Leif Sørensen" <lsoerensenx@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> analoge telefoner virker i soveværelse - stue mv.
>
> Hvis en evt. har en gør det selv guide - jamen så ville jeg blive

der er ingen let universal vej med det her, det kommer an på hvordan netop
dine ledninger er trukket og hvor på snoren din ntBoks er monteret, du er
nød til at skille det ad og kigge lidt på det, der er skrevet nogle vejl.
længere tilbage i gruppen, bla. af mig som svar til en anden med problemer,
men som sagt der er ingen universal-løsninger det er bare at starte fra en
ende af.

Fra : Preben Larsen

Dato : 23-01-01 21:38

> [...]
> analoge telefoner virker i soveværelse - stue mv.
>
> Hvis en evt. har en gør det selv guide - jamen så ville jeg blive

Hej Leif

Her trak vi en ny 4 leder fra dåsen udvendigt
klippede inst fra og forbandt de 4 ledere i det ny kabel til de frie ender
2 leder i net boksen
og analog retur i de andre dvs disse 2 kobles til TA adapter/modem
udgangen

mvh Preben

ps det var en TD der lavede det

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-01-01 08:43

> Her trak vi en ny 4 leder fra dåsen udvendigt
> klippede inst fra og forbandt de 4 ledere i det ny kabel til de frie ender
> 2 leder i net boksen og analog retur i de andre

Ja, det er den (næsten) helt rigtige metode at bruge (PDS er bedre)
Desværre er det som du antyder kun TDC der må gå ind i den udvendige boks...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855