dyrlæge
Fra : Mette_S

Dato : 24-01-02 13:40

Hejsa alle

Nu står jeg ikke lige og får brug for dyrlæge (heldigvis)
Men jeg ville lige høre om der var nogen her i NG fra Odense der bare har
verdens bedste dyrlæge, ja altså i Odense, fordi så kunne det godt være at
jeg vil skifte. Jeg brød mig ikke særlig meget om mit sidste besøg, men lad
nu det ligge. Det var bare om der var nogle anbefalinger herinde *SS*

På forhånd tak

Principessa, Nemo og Mette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-01-02 13:51

Hej Mette,

vi har fået anbefalet Tune Aas Mortensen, Overgades Dyreklinik (tlf.
66125512) af flere og er også meget glade for dem. Dyrlægen selv er god
til kattene (også Ce'Nedra som var ret forskræmt da vi fik hende), og
jeg synes også han giver god vejledning. Da jeg ringede og bestilte tid
til neutralisering fik jeg også god besked om hvad der skulle foregå, at
katten ikke måtte spise fra kl. 22 aftenen før etc. så jeg synes jeg er
blevet godt behandlet. De tilbød også at hvis hun kom voldsomt i løbetid
måtte jeg komme og hente p-piller til hende uden beregning, så vi kan få
løbetiden overstået inden operationen. Jeg er også helt tryg ved at
overlade Ce'Nedra til dem på tirsdag når hun skal neutraliseres. Tune
skriver for øvrigt på www.netdyredoktor.dk hvor du også kan læse mere om
klinikken.

/Pernille

Fra : Mette_S

Dato : 24-01-02 14:09

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in message
> [...]
> løbetiden overstået inden operationen. Jeg er også helt tryg ved at
> overlade Ce'Nedra til dem på tirsdag når hun skal neutraliseres. Tune

Mange tak skal du have. Den er noteret *SS*

MVH.

Mette_S

Fra : Helle.K

Dato : 24-01-02 23:20

Hej

Jeg har boet i odense indtil for 3 år siden, (bor nu i midt jylland)... og
jeg vil absolut anbefale Højby Dyreklinik, de er søde og meget dygtige. De
er dyrlæger for Kattens Værn Odense så de har mange katte mellem hænderne
hver dag og det har jo nok været med til at deres viden om katte, både
sygdommemæssigt og adfærdmæssigt er ualmindelig stor.

Jeg kender også Tune Aas Mortensen, da han arbejdede på Højby Dyreklinik
inden han fik sin egen klinik på Overgade.. lige inde midt i Odense, og han
er absolut også en dygtig dyrlæge, som jeg ikke vil tøve med at anbefale.

Hilsen Helle.K

Fra : Mette_S

Dato : 25-01-02 11:33

"Helle.K" <helle.k@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
han
> er absolut også en dygtig dyrlæge, som jeg ikke vil tøve med at anbefale.

Jo tak den er også noteret *SS* Så har jeg da lidt at vælge imellem *SS* Det
kunne jo være rart at få en dyrlæge som de skulle hen til fast, så der ikke
var for mange rytmer i deres liv der blev brudt !

MVH.

Mette_S