2 ISDN modemer på en NT boks?
Fra : Michael Bidstrup

Dato : 20-01-01 19:10

Kan der sættes 2 ISDN modemer på en NT boks?

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-01-01 20:12

"Michael Bidstrup" <tjb@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kan der sættes 2 ISDN modemer på en NT boks?

Jep - Uden nogen problemer - Blot husk du har kun 2 linier (B-kanaler) til
din rådighed.

Så enten kører det ene modem (T/A) med 2 linier samtidig og det andet kan
ikke få forbindelse - eller begge modemer kører med blot een linie hver og
kan få forbindelse.

mvh
Bjørn

Fra : Commander Keen

Dato : 20-01-01 20:29

On Sat, 20 Jan 2001 19:09:42 +0100, "Michael Bidstrup"
<tjb@post11.tele.dk> wrote:

> Kan der sættes 2 ISDN modemer på en NT boks?

Ja, maximalt 8 stycken.

--
+ Ken + ISDN-frågor?
Kolla här >>

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 21-01-01 06:15

Michael Bidstrup <tjb@post11.tele.dk> wrote:

> Kan der sættes 2 ISDN modemer på en NT boks?

Hvorfor ikke bare sætte en isdn-router på? Så kan du forbinde alle dine
datamater gennem ethernettet.

Det har jeg gjort. Købt en kombineret isdn-adaptor, dhcp-server, router
og 4-ports 10BaseT-hub. Kostede 2000 kroner incl. moms.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 22-01-01 23:23

> [...]
router
> og 4-ports 10BaseT-hub. Kostede 2000 kroner incl. moms.

Hvilket fabrikat ?

Og kan du stadig få "Vis Nummer" igennem -
det mener jeg ikke der er routere der understøtter ..
( Eicon Diva LAN ??? - anyone ??? )

--

Med venlig hilsen / Kind Regards

Poul Bundgaard

" If you are not confused you have not got
the faintest clue as to what is going on..."