Flere ISDN telefoner "omstilling"
Fra : Jesper

Dato : 18-01-01 14:10

Hej gruppe

Et par spørgsmål til eksperterne.......

Hvis man har 2 ISDN telefoner på samme bus, kan man så omstille en indgående
samtale til det andet apparat?
Hvis ja: Er det alle ISDN telefoner der kan det? Hvis ikke, hvilke kan ?

Hvis man nu sætter mere end 2 telefoner på samme bus, hvordan finder man så
ud af hvilke telefon man stiller om til, få hvert apparat et "lokal-nummer"
??

Håber på nogle svar.

Hilsen

Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-01-01 17:53

> Hvis man har 2 ISDN telefoner på samme bus, kan man så omstille en
indgående
> samtale til det andet apparat?

Du kan parkere samtalen fra den ene og hente den ind i den anden.
Kræver tjenesten Terminalskift

> Hvis ja: Er det alle ISDN telefoner der kan det? Hvis ikke, hvilke kan ?

Jeg kender ingen der ikke kan, men det er teoretisk muligt at lave en der
ikke kan.

> Hvis man nu sætter mere end 2 telefoner på samme bus, hvordan finder man

> ud af hvilke telefon man stiller om til, få hvert apparat et
"lokal-nummer"

Du sætter kaldet i vente position og afløfter fra den anden.
"You have a call on line 3"

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen