Router til Proaccess via ISDN?
Fra : Lars Overgaard

Dato : 18-01-01 13:14

Hvis man nu selv køber en router til Tele DK's Proaccess via ISDN, er det så
ligegyldigt,
hvilken man køber?
Jeg mener...en router er vel en router, eller?

/Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-01-01 17:55

> Hvis man nu selv køber en router til Tele DK's Proaccess via ISDN, er det

> ligegyldigt, hvilken man køber?

Ja, stort set.
Dog skal du sikre dig at routeren kan modtage kald for at kunne modtage kald
fra TDK
Det er vist kun Cisco (761?) der supporteres.

> Jeg mener...en router er vel en router, eller?

Sig du det til netværkfolk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Frans Jensen

Dato : 18-01-01 18:13

On Thu, 18 Jan 2001 17:54:55 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Sig du det til netværkfolk

en router _er_ en router

der er bare forskel på, hvad de forskellige routere kan bruges
til

og køber man en "lille" ISDN router, skal man nok ikke påregne,
at den senere kan bruges til f.eks. aSDL

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm