ADSL og Win ME
Fra : Ole Jørgensen

Dato : 17-01-01 23:53

Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget om ADSL
og Win ME for Tele DK ved ikke noget

Er der en gruppe for det emne je kan ikke finde noget!!!!

Ole

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-01-01 00:25

> Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget om ADSL
> og Win ME for Tele DK ved ikke noget

Voice: 80808036
Web: http://www.opasia.dk/kundeservice/bredbaand/
News: news://tele.internet.adsl

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Hauge

Dato : 18-01-01 00:23

Hejsa

"Ole Jørgensen" <oj@et2net.dk> wrote in message
> Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget om ADSL
> og Win ME for Tele DK ved ikke noget

Som Win98(se)

> Er der en gruppe for det emne je kan ikke finde noget!!!!

Mvh Hauge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-01 04:44

Wed, 17 Jan 2001 23:53:24 +0100, skrev "Ole Jørgensen"
<oj@et2net.dk>:

>Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget om ADSL
>og Win ME for Tele DK ved ikke noget

Ellers står der nogen gode ting på

med venlig hilsen
Knud