Telestyrelsen: klar besked om nummerporter~
Fra : Thorbjørn

Dato : 24-01-02 10:13

Det ser omsider ud til at Telestyrelsen har mistet
tålmodigheden med nummerporteringsproblemerne. I går har
styrelsen udsendt et brev til mobiloperatørerne som kan
læses her:
http://www.tst.dk/dk/branche/brev_til_branchen_230102.htm

Telestyrelsen vil senest på mandag bl.a. have besked om
antallet af forsinkede nummerporteringer hos hvert enkelt
selskab, hvad problemerne skyldes, hvad operatøren gør
for at løse dem og hvornår situationen er normaliseret.

Styrelsen understreger at selvom et selskab "har overladt
det til tredjemand at varetage selskabets forpligtelser
som donerudbyder i relation til behandling af ordrer på
porteringer, vil et sådant aftaleforhold ikke være
relevant i forbindelse med besvarelsen"

Jeg ser frem til at høre hvad årsagen er til, at mine
nummerporteringsproblemer (Tiscali->Orange) har
halvårsjubilæum i næste uge.

-Thorbjørn

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-01-02 11:00

> Det ser omsider ud til at Telestyrelsen har mistet tålmodigheden med

Spændende. Sjovt nok er Club Blah Blah ikke nævnt?

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 24-01-02 20:40

Ja, egentlig pudsigt. Fordi de jo ventede 3 mdr med overhovedet at
starte på porteringer....

Fra : Nick Christensen

Dato : 25-01-02 08:06

> Ja, egentlig pudsigt. Fordi de jo ventede 3 mdr med overhovedet at
> starte på porteringer....

Gjorde de det? Okay, det vidste jeg ikke.

Hvad har Telmore tænkt sig at melde ud til Telestyrelsen?

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 25-01-02 10:58

On Fri, 25 Jan 2002 08:05:58 +0100, "Nick Christensen"

>Gjorde de det? Okay, det vidste jeg ikke.
>
>Hvad har Telmore tænkt sig at melde ud til Telestyrelsen?

Vi har dels tænkt os at svare på de konkrete spørgsmål, dels redegøre
for at vi allerede i Juni måned 2001, meldte ud vi syntes
forberedelserne var for ringe. Vi har i den forløbne periode indsamlet
komplet dokumentation, dels for hvad vi har gjort (daglige
rykkerlister til TDC), dels foreslået nedsættelse af en arbejdsgruppe,
og en langt række andre initiativer.

Vi er endda meget glade for at TST endelig går ind i sagen, undrer os
måske over det tog så lang tid, men bedre sent end aldrig.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-01-02 12:03

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse

> Med venlig hilsen
>
> Frank Rasmussen

Hvor er det dog herligt at få tingene direkte fra kilden!
Jeg mindes stadigt de glade Image dage

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 25-01-02 14:45

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> Ja, egentlig pudsigt. Fordi de jo ventede 3 mdr med overhovedet at
> starte på porteringer....

Ja har også haft kommunikation med tst.dk ang clubblah. før ang. samme
problem har også skrevet til tst. for at høre hvorfor de ikke er nævnt i
dette brev?

Håber jo snart min portering startet i aug 01 bliver effektueret. Hjalp også
her tror jeg da Frank tog fat i ørene på nogen tdc folk, dog så valgte
clubblah at afvise porteringen med følgende årsag "ukendt årsag" humor ikke.

Mvh

Flemming