Bundling?
Fra : Kim Hansen

Dato : 17-01-01 22:21

Hej !!

Hvad skal jeg regne med at mit modem kan downloade med hvis jeg har sat det
til at bruge begge kanaler?
Hvordan skal port instillingerne for min seriel port stå for ikke at den
skal være en "flaskehals" (onboard Asus P3V4X, modemet er et ZyXEL Elite
2864I)

Mvh. Kim Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-01 23:58

Kim Hansen skrev:

>Hvad skal jeg regne med at mit modem kan downloade med hvis jeg har sat det
>til at bruge begge kanaler?

4- 15 kB/s.

>Hvordan skal port instillingerne for min seriel port stå for ikke at den
>skal være en "flaskehals"

Med en hastighed på mindst 128 kbps.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-01 03:06

Wed, 17 Jan 2001 22:20:57 +0100, skrev "Kim Hansen"
<kim@translator-lykke.dk>:

> [...]
>Hvordan skal port instillingerne for min seriel port stå for ikke at den
>skal være en "flaskehals" (onboard Asus P3V4X, modemet er et ZyXEL Elite

Hvilket OS?

shsmod kan klare det med nogen OS'er og bundkort, men ikke alle.

Hvis det er til Win 98, har jeg lagt nyeste udgave op på
http://smedeparken.mobilixnet.dk/download/SHS19.zip
(40,1 KB)

Win 2000 finder du på
http://download.r23.dk/ZYXEL/ZYX_APPL/SHSW2KU2.ZIP

Den officielle side er <http://www.devdrv.com/shsmod/ >, men kan til
tider være svær at komme ind på.

Der følger et test program med, som undersøger om dit bundkort
understøttes og hvis det gør, så er det bare at installere det og
sætte comporten til 230.400.

eller

Du kan købe en highspeed serielport til er par hundrede kroner.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk