Læg sag an mod Telmore!!!
Fra : "

Dato : 24-01-02 09:52

Skulle have haft mit nummer igår.
Jeg har ikke haft åbnet min mobil idag, men jeg bliver tosset hvis den ikke
virker, en eller anden må snart lægge sag an mod Telmore, så de kan lægge
sag an mod TDC, for nøld, en aller anden skal snart til at betale for det
her.
Så osse Rene ord for pengende, det hele er rent til grin...

--
Hilsen

Fjern X For Retursvar

Fra : Thorbjørn

Dato : 24-01-02 10:40

"<<< El Diablo >>>" <bongo@has.dk> wrote in message
> [...]
> her.
> Så osse Rene ord for pengende, det hele er rent til grin...

Kom med lidt flere detaljer så vi kan tage stilling til problemet. Drejer
det sig om nummerportering eller hvad?

-Thorbjørn

Fra : "

Dato : 24-01-02 11:19

Det drejer sig en nummerportering
Det kan ikke passe man skal vente så lang tid, jeg kan ikke forstå Telmore
ikke har handlet for lang tid siden.
Jeg ville da være tosset. Man prøver at banke et firma op og så sidder der
sådan en megagigant til telefon selskab og holder sig tilbage, man skulle
næsten tror at de gjorde det bevidst.
Det er rent til grin....

--
Hilsen

Fjern X For Retursvar

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-01-02 13:42

> Det er rent til grin....

Hvilket at du ikke har sat dig ind i sagen?

De har vidst kæmpet alt det der er muligt er ikke nemt at kæmpe mod "de
store" hvis du så hvad også tst.dk har prøvet ville du nok blive klogere..

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 21:53

On Thu, 24 Jan 2002 11:19:13 +0100,
bongo@has.dk <bongo@has.dk> wrote:
> Det drejer sig en nummerportering
> Det kan ikke passe man skal vente så lang tid, jeg kan ikke forstå Telmore
> ikke har handlet for lang tid siden.

Har lige et problem med Sonofon -> Telia.

Porteringen er afsluttet efter 47 dage (30 dage opsigelse hos
Sonofon + 17 dage fra min underskrift indtil Telia havde anmodet
Sonofon om overflytning).

Mit problem er, at Telia's system ikke udsender nye SIM-kort.
Man skal ringe og fejlmelde telefonen, så kan de godt sende
et SIM kort. De vil ikke midlertidigt omstille det ikke-fungerende
nummer :(

Fra : Martin Andersen

Dato : 24-01-02 14:54

<< El Diablo wrote:

> [...]
> for det her.
> Så osse Rene ord for pengende, det hele er rent til grin...

Det er mere Telestyrelsen der skulle have gået ind i sagen for
flere måneder siden; Giv TDC nogle saftige dagbøder, så skal
de nok få det ordnet.

Martin.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-01-02 17:05

On Thu, 24 Jan 2002 14:54:06 +0100, Martin Andersen
<andmar@linuxmail.org> wrote:

>Det er mere Telestyrelsen der skulle have gået ind i sagen for
>flere måneder siden

Enig, og mon ikke Telestyrelsen er kommet "ud af busken" fordi den nye
regering er i slagtehumør. Var der ikke noget med, at Telestyrelsen
også var på dødslisten?

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ# 9178476

Fra : John K

Dato : 24-01-02 22:59

> Enig, og mon ikke Telestyrelsen er kommet "ud af busken" fordi den nye
> regering er i slagtehumør. Var der ikke noget med, at Telestyrelsen
> også var på dødslisten?

Telestyrelsen lukker de ikke, men den kommer nok til at hedde IT og
Telestyrelse (Statens Information kommer med).

Mvh

John K

Fra : Mig

Dato : 24-01-02 19:31