Erfaringer med Teledanmark ISDN
Fra : Magnus

Dato : 16-01-01 20:14

Hvordan er TD's ISDN forbindese med hensyn til at....

.... blive koblet af

.... logge på

.... stabilitetet i forhold til mit 56 modem

.... generelt

/Magnus

Fra : bingo

Dato : 16-01-01 21:33

On Tue, 16 Jan 2001 20:13:49 +0100, "Magnus" <arnason@email.dk> wrote:

>Hvordan er TD's ISDN forbindese med hensyn til at....
>
>... blive koblet af
>
>... logge på
>
>... stabilitetet i forhold til mit 56 modem
>
>... generelt

Jeg har nu haft ISDN fra TDK i snart 2 måneder, og det kører perfekt,
ikke et eneste problem. Men det havde jeg nu heller ikke med mit TDK
56-modem. Hastigheden er selvfølgelig noget bedre og ved bundling
kører det ehelt fornuftigt. Er ikke smidt af en eneste gang, kobler på
på få sekunder. Da jeg bruger Nettid80 er det perfekt til mig, da jeg
ikke kan få ADSL eller andet hurtigt.

Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-01 00:24

Magnus skrev:

>Hvordan er TD's ISDN forbindese med hensyn til at....

Stabilt.

Jeg har brugt det med mellemrum i flere år nu.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 17-01-01 05:53

Har også været udmærket tilfreds med TD`s ISDN her selvom jeg har nu har
skiftet til Worldonline Super Surfer, det var nu p.g.a. prisen der kører det
også udmærket.
Hilsen Lars Lauritzen