Beocom 6000 til ISDN - hvordan virker det ~
Fra : Poul L

Dato : 16-01-01 10:36

Jeg har set at man nu kan få et speciel adapter til sin Beocom 6000, således
at den også kan bruges ifm en ISDN linie.

Hvordan virker det ?

Kan jeg sætte sendeenheden op i kælderen, så den dækker hele huset ?

Hvad gør jeg ved den 'gamle' analoge sendeenhed, som jeg også bruger som
lader ?

MVH
Poul L

Fra : lne

Dato : 16-01-01 10:53

"Poul L" <xleineweb@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan jeg sætte sendeenheden op i kælderen, så den dækker hele huset ?
>
> Hvad gør jeg ved den 'gamle' analoge sendeenhed, som jeg også bruger som

BeoLine 6000 enheden er en erstatning til din alubase. Det vil sige at den
skal tilsluttes direkte til S bussen på NT boksen. Du skal tilmelde dine
håndsæt til BeoLine ISDN boksen.
Den gamle analog enhed kan desværre kun bruges til Lader. Du kan ikke koble
den sammen med BeoLine boksen.

mvh Lars Nielsen