Battle Royale
Fra : Søren

Dato : 23-01-02 23:54

Har lige brugt et par timer på denne film.

Den er temmelig speciel, så jeg vil egentlig godt høre hvad andre mener om
den?

/Søren

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 24-01-02 19:43

> Har lige brugt et par timer på denne film.
>
> Den er temmelig speciel, så jeg vil egentlig godt høre hvad andre mener om
> den?

Jeg er enig med dig i, at den er speciel. Men jeg kunne godt lide den.
Især er midten af filmen, hvor selve "spillet" foregår, interessant og
spændende.

Til gengæld er det ikke særligt godt forklaret, hvordan sådan en situation
skulle kunne opstå i første omgang - og hvad det egentlige formål med
spillet skulle være.
Men hvis man "overser" det, og bare accepterer at sådan er det, synes jeg
den gør det godt.

Michael

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-01-02 01:22

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er den vel, men samtidig synes jeg ikke at jeg vil kalde det en god
film. Ganske udmærket, men mere anderledes end god. Jeg trro man kunne have
fået mere ud af den gode ide ...

> [...]
> spillet skulle være.
> Men hvis man "overser" det, og bare accepterer at sådan er det, synes jeg

Jeg tror kun at det filmen kunne være blevet dårligere ved at prøve at
sandsynliggøre at den slags kunne ske i vore verden. At vi ikke kender til
baggrunden for at "spillet" er til, synes jeg er med til at man bare
acceptere at sådan er det, uden at stille for mange "kan det nu også være
rigtigt?" spørgsmål.

Jeg er dog ikke glad for slutningen, og havde gerne set den ende
"bedre"/anderledes. Jeg har ingen ide til hvordan, men jeg synes ikke
slutningen fungerede, uden at røbe noget.

Joakim