Nyt kradsetræ - jubiiii
Fra : A. Knudsen

Dato : 23-01-02 23:31

Jeps, så skal vi have en gulv - loft model.
P.T har vi en 3 plans til 3 katte, som er ret vakkelvorn.

Vi har nu bestilt en " Stella " model hos Likita .
695 kr. incl. levering, det er billigt. Vi har valgt en udgående farve ,
derfor lidt billigere.

Jeg kan næsten ikke vente, det bliver sååååå fedt.

Er der nogle af Jer, derhar den model ?
Hvis ja, er I tilfredse ?

Hilsen
Anya, Tøsen , Tilde & Oscar.

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 24-01-02 07:41

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> derfor lidt billigere.
>
> Jeg kan næsten ikke vente, det bliver sååååå fedt.

Hej Anya.
Hvor er det sjovt! Jeg har lige selv bestilt samme model i går aftes og
skulle til at fortælle jer allesammen om det, og så kom du først. Men øv
- jeg fik ikke noget at vide om udgåede farver - dog tror jeg nok at
prisen var den samme, nu fik jeg byttet den næstøverste hylde ud med
hængekøjen eller hvad det nu er fordi jeg kan huske der er mange herinde
der har fortalt hvordan deres katte ELSKER at ligge i den. Så nu håber
jeg det også gælder for vores.

Hi hi - nu kan vi så hjælpe hinanden hvis vi ikke kan få det samlet *L*
Det ser nu ret nemt ud, meeeeenn....

Hvilken farve er din? Jeg blev enig med mig selv om at den grå var den
der kunne klare sig længst før den så møgbeskidt ud

Og jeg kan næsten heller ikke vente!!! Jeg hååååber den når at komme
inden weekenden!!!!

Hilsner
Lisbeth
~ http://cutiecats.tripod.com ~

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-01-02 09:41

I kan være sikre på, at hængekøjen nok skal blive et hit, mine to katte
nærmest slås om at få lov til at ligge i den!
Jeg fik klatretræet sidst i december (kan ikke lige huske, hvad modellen
hedder) og valgte også det grå. Jeg fik manden fra Likita til at samle det
for mig, jeg har ikke talenter i den retning. Det så nemt nok ud, men han
har jo også prøvet det mange gange!
Glæd jer bare til at få det installeret, kattene vil elske det!

mvh Eva

Lisbeth Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en

Fra : A. Knudsen

Dato : 24-01-02 11:19

--

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

">
> [...]
> hængekøjen eller hvad det nu er fordi jeg kan huske der er mange herinde
> der har fortalt hvordan deres katte ELSKER at ligge i den. Så nu håber

Hmmm, Lisbeth, hvor på siden finder du hængekøjen ?
Det er gået min næse forbi.....

> Hi hi - nu kan vi så hjælpe hinanden hvis vi ikke kan få det samlet *L*
> Det ser nu ret nemt ud, meeeeenn....

- Manden er desværre ikke hjemme i weekenden. HVIS den skulle komme, har
jeg allieret mig med en god ven....*LOL*

Hvilken farve er din? Jeg blev enig med mig selv om at den grå var den
> der kunne klare sig længst før den så møgbeskidt ud

- Som jeg forstod damen, var den både blå og grå - derfor billigere.

Og jeg kan næsten heller ikke vente!!! Jeg hååååber den når at komme
> inden weekenden!!!!

Jeg kan heller ikke vente - føler mig som et lille barn juleaften...*G*

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 24-01-02 13:16

> Hmmm, Lisbeth, hvor på siden finder du hængekøjen ?
> Det er gået min næse forbi.....

Hej Anya. Hængekøjen er den "dims" der hedder K1 og K2, den er kun 25 kr
dyrere end den hylde der ellers følger med Stela, jeg regner med at
anbringe køjen i stedet for den næstøverste hylde fordi røret jo sidder
fast på den øverste. Men det kan godt være jeg "ommøblerer" det
"Likita-manden" sagde det hele blev samlet med Unbrakoskruer, det lyder
rimelig nemt synes jeg. Men IKEA-møbler ser også altid UD til at være
nemme at samle *G* Indtil man prøver...

God fornøjelse. Det er SNYD hvis du får din først

Hilsen
Lisbeth

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-01-02 23:27

> dyrere end den hylde der ellers følger med Stela, jeg regner med at
> anbringe køjen i stedet for den næstøverste hylde fordi røret jo sidder
> fast på den øverste.

Hej Lisbeth

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte hængekøjen øverst, og så flytte røret ned
på den næstøverste hylde. Mine katte gider i hverttilfælde ikke bruge røret
til noget, men en af dem ligger i hængekøjen omkring 20 ud af døgnets 24
timer.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : A. Knudsen

Dato : 24-01-02 14:03

Hej Lisbeth !

Grunden til, ar du skal have et kradsetræ , skyldes vel ikke en dame ved
navn : Phumba .........*LOL*
Er du blevet træt af , at hun hygger i dine gardiner.....?

Tilde har en underlig ide om, at et kradsetræ bl.a. kan bruges til at slå
kolbøtter nedad...
Der giver nogle knubs, men åbenbart ikke nok til, at hun stopper.
Så det bliver spændende, om den dille fortsætter med det nye kradsetræ....

Hilsen Anya,
Tilde ( som ligger og hygger i mors skød.),
Oscar ( som er i aldeles forrygende humør i dag ).
Og Tøsen ( Som har snuppet Oscars radiatorseng..hmmmm ).

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 24-01-02 14:46

> Hej Lisbeth !
>
> Grunden til, ar du skal have et kradsetræ , skyldes vel ikke en dame ved
> navn : Phumba .........*LOL*
> Er du blevet træt af , at hun hygger i dine gardiner.....?

Øeh...joh...jaeh.... altså det ser jo meget sjovt ud, meen... *hi hi*

Altså det ser ud til at aby'er har et ret markant klatrebehov i forhold
til de andre vi har (haft). Og måske kan det anspore Jack til lidt
motion, jeg er bange for han ikke engang kan få sin tykke mås ind i
hulen *G* - for slet ikke at tale om at komme til tops i klatretræet,
men måske med lidt øvelse *L*

Jeg forudser at Phumba vil tilbringe en del tid i toppen af det træ, men
nu blev jeg jo godt nok "skuffet" med juletræet, så måske er det 700 kr
(cirka) ud ad vinduet? Nej vel?

Årh jeg GLÆÆÆÆDER mig til det kommer.

Hilsen
Lisbeth
~http://cutiecats.tripod.com~

Fra : Kate

Dato : 24-01-02 22:57

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Jeg forudser at Phumba vil tilbringe en del tid i toppen af det
> træ, men nu blev jeg jo godt nok "skuffet" med juletræet, så måske
> er det 700 kr (cirka) ud ad vinduet? Nej vel?

Nej, Lisbeth, det tror jeg altså ikke
Jeg købte mit gulv-loft kradsetræ for ca. 4-5 år siden og det var godt
nok et hit med det samme, næsten. Jeg købte et kattens no.1 på en
udstilling. Dengang havde jeg gået og kigget på dem, men kunne ikke få
migselv til at smide 1600-2000 kr i et træ de måske ikke ville ha' og
som iøvrigt var for stort til min lille stue, med tryk på lille knapt
16 kvm. så så jeg det jeg købte til lige omkring 1000 kr. Desværre har
det ikke den så meget omtalte køjeseng, men når dette træ skal skiftes
ud bliver det til et likita med seng
Forresten blev mit træ også leveret og sat op af "Nini" (det hed
forretningen), men ved en senere ommøblering flyttede det fra
soveværelse til stue og er flere gange blevet pillet ned når jeg har
gjort lejligheden i stand. Det er vældigt let at samle.
Kate

Fra : Jakob Jensen

Dato : 24-01-02 18:37

Hej Alle

Er priserne med eller uden moms, for jeg skal ud og investere i et Pegas
kradsetræ, til første pærmie i en af kunkurencerne på www.debatkat.dk og jeg
kan ikke finde ud af om priserne er med eller uden moms. Men jeg vil da lige
høre vinderen (bliver udtrukket engang i maj, evt på racekattens udstillint
i Maribo) om de kunne tænke sig en hængekøje istedet for en hylde sted

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-01-02 19:07

"Jakob Jensen" <webmaster@debatkat.dk> wrote in message
> [...]
udstillint
> i Maribo) om de kunne tænke sig en hængekøje istedet for en hylde sted

Prisen skulle meget gerne være inklusiv moms, da det er prisen der er
opgivet på prislisten og til almindelige privatkunder skal prisen jo opgives
inkl. moms.

Det er flot med et pegas som 1. præmie, men husk at ikke alle vil have
loftshøjde til det, vi har f. eks ikke plads, fordi vi kun har 2,30 cm til
loftet og det er et ganske almindeligt gennemsnitsrækkehus. Det var nemlig
også Pegas jeg havde forelsket mig i men det var der altså ikke plads til.
Evt. kunne du jo få Stela monteret med den runde hylde og hængekøje i
stedet, så bliver prisen cirka det samme og vinderen får et "unikt"
kradsetræ

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Jakob Jensen

Dato : 24-01-02 19:17

Hej Lisbeth

Tak for svaret

<KLIP>

Det er flot med et pegas som 1. præmie, men husk at ikke alle vil have
loftshøjde til det, vi har f. eks ikke plads, fordi vi kun har 2,30 cm til
loftet.

</KLIP>

Den havde jeg ikke tænkt på, men hvis vinderen skulle blive en, der ikke har
plads til det kradsetræ, så må vi finde ud af noget andet, til en lignende
pris (F.eks. et Omega kradsetræ og en radiatorseng).

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-01-02 23:24

> Det er flot med et pegas som 1. præmie, men husk at ikke alle vil have
> loftshøjde til det, vi har f. eks ikke plads, fordi vi kun har 2,30 cm til
> loftet

Jeg startede med en Gigant fordi de andre var for lave (og så var det jo
også kun det bedste, der var godt nok til mine katte
Efter vi er flyttet i hus måtte vi faktisk gøre kradsetræet lidt højere, da
vi har en tilbygning med ret højt til loftet, og det er selvfølgelig der,
kradsetræet stod bedst... men så blev der også plads til en hængekøje oven
over den øverste hylde... rigtig populært!!!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-01-02 11:58

Øjjj sikke et godt tip - jeg har lige skrevet til Likita for at høre
hvad de har i mærkelige farver.... Godtnok er vores hjemmebyggede
klatreplads helt fin lige nu, men den kunne godt trænge til at blive
udbygget lidt inden for rimelig fremtid!! Heldige misser du har jeg
kan godt forstå I glæder jer!!

/Pernille