HVAD GØR MAN
Fra : M Larsen

Dato : 15-01-01 23:15

jeg har et mega problem med ISDN når jeg spiller på nettet jeg har mega
meget
PL (packetlost) teledanmark har været ude og måle min line ikke finde nogen
fejl
men kunne godt se det problem jeg havde når jeg spillet, men kunne så ikke
hjælpe mig ????? og det er ikke noget men computeren, for når jeg flyter den
over til en ven, køre det bare ,jeg har prøvet alle udbyder men det er det
samme,
hvad fanden gør man så der er jo ingen grund til at ha isdn når lorte ikke
dur til det jeg skal bruge det til

Michael

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-01-01 23:36

> jeg har et mega problem med ISDN når jeg spiller på nettet jeg har mega
> meget
> PL (packetlost)

99% sikkkert i udstyret et eller andet sted.
Hvad har du?
Hvis det var på ISDN-niveau du tabte pakker ville du heller ikke kunne
snakke i den og slet ikke holde en forbindelse ved lige...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 16-01-01 01:27

Kan du se om der er overruns eller CRC fejl ?
I Taskbaren til højre (ved siden af uret) har du nok et ikon for din forbindelse.
Dobbeltklik på den og se om der er fejl som ovenståden.

Det kunne jo f.eks. være du kører STAC + bundling, på et bundkort som kun understøtter 115K - men hvor du måske kører hurtigere.

Hvilket ISDN modem bruger du, og hvor hurtigt er din forbindelse til modemet.
Dette kan du se i oplysningerne for din opkaldsforbindelse.

Bruger spec. software for at speede dit serielle forbindelse op ?

Nååja.. oveenstående er efter hukommeren for Win9x. Under NT er det noget andet.

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....