Hover buttons Hjælp hurtigt
Fra : J&T

Dato : 22-01-02 16:06

Hej

Beklager hvis det er den forkerte gruppe, men hvis man nu har været så
"klog" at bruge Hover buttons på sin hjemmeside og af en eller anden grund
er der ikke alle der kan se dem, så har man jo et problem, websiden kan ikke
lige laves om (den er stor). Spørgsmålet går på fra hvilken version af
internet explorer, er der ikke længere et problem at se hover buttons.

På forhånd tak for hjælpen

J&T

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 23:35

Tue, 22 Jan 2002 16:05:39 +0100, skrev "J&T"
<jens-thomsen@iname.com>:

>Spørgsmålet går på fra hvilken version af
>internet explorer, er der ikke længere et problem at se hover buttons.

De skulle kunne ses i alle browsere, blot man har installeret
javaunderstøttelse.

Nogen slår dette fra og i IE 6 skal man selv hente JVM for at
kunne se javaappletter.

At basere sin menu kun på FPs hoverknapper er således en meget
dårlig ide.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-01-02 02:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> At basere sin menu kun på FPs hoverknapper er således
> en meget dårlig ide.

Er du sikker på at det er frontpageknapper der tales om?

Der findes jo mange forskellige slags hoverknapper. Jeg har
lige lavet noget på www.danmarkshavn.dk der fungerer på
IE4 til 6, NN4 til 6 og Opera5 - det ser næsten ensartet ud -
bare ved at bruge 3 forskellige css-filer og et lille script.

--
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-02 02:36

Thu, 24 Jan 2002 02:03:50 +0100, skrev "Allan Vebel"
<allan@vebel.dk>:

>Er du sikker på at det er frontpageknapper der tales om?

Næh - men det er sjældent, man hører om andre end FP-brugere, der
benævner sådanne knapper som hover buttons, for det er, hvad FP
selv kalder dem.

Men en url til siden ville jo have været en god ting.