Godt bilspil?
Fra : Allan Kirk

Dato : 23-01-02 22:42

Jeg mangler et godt bilspil, lidt ligesom Sports Car GT - bare nyere.
Jeg har kigget lidt på Nascar4, men jeg gidder ikke bare køre på oval-baner.
Det skal være med "normale" biler, så heller ikke F1 og Cart har interresse.
Er der nogen der har et foreslag til hvad der så er værd at købe?

- Kirk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-01-02 23:16

Allan Kirk wrote:

> [...]
> Det skal være med "normale" biler, så heller ikke F1 og Cart har interresse.
> Er der nogen der har et foreslag til hvad der så er værd at købe?

Der er vist nok mod på vej til F1 2001 som giver mulighed for at kører i GT biler m.m.

Kig i foraerne på www.simracing.dk, der er helt sikkert nogen som ved mere.

Mvh

Bruno

Fra : Hagman

Dato : 24-01-02 00:09

Et godt gammeldags bilspil er DEATH RALLY !!!
Dette bilspil er noget af det sjoveste man kan spille.
Graffikken er skod, men det er ekstremt sjovt at spille.
Man kan endda spille multiplayer !

Hagman.

Fra : Michael Just

Dato : 24-01-02 01:30

ellers er Need for Speed Porsche jo en klassiker. Flot grafik og lækre
biler. Det er dog kun porscher, men til gengæld er det alle bilerne, som i
gennem tiden er blevet produceret i Stuttgart.
Jeg spiller det stadig ivrigt.

Michael

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-01-02 01:56

Midtown Madness 1 + 2, hvor der også kan download ekstra biler til.
Det er ihvertfald mine favoritter.

mvh,
Rasmus B

Fra : Martin K

Dato : 24-01-02 09:14

Men alle disse forslag har jo intet med Sports Car GT at gøre.... Jeg spille
det stadig, dog med nye baner og biler. Men realiteten er at: Vi mangler et
godt GT-spil!!!!

--
Martin K

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-01-02 10:46

Martin K wrote:

> Men alle disse forslag har jo intet med Sports Car GT at gøre.... Jeg spille
> det stadig, dog med nye baner og biler. Men realiteten er at: Vi mangler et
> godt GT-spil!!!!

Delvis enig, du har åbenbart ikke kigget på den GT modifikation som er på vej
til F1 2001. Det smager da lidt af fugl. Man kan også få lidt skæg ud af Viper
Racing, men er af cirka samme årgang som SCGT.

Hvad sker der egentlig med WSC - er det blevet droppet?

Mvh

Bruno

Fra : Martin K

Dato : 24-01-02 15:09

> [...]
Viper
> Racing, men er af cirka samme årgang som SCGT.
Jeg har også forsøg at opgradere Viper Racing... men det får man ikke lige
så meget ud af som SCGT, og det holder derfor ikke så længe. Jeg har ikke
set på F1 2001... jeg har F1 2000 og det virker ok, men det er jo ikke
GT-racing. Jeg tror også lige jeg skal have en hurtigere PC, hvis det skal
virke... en AMD K6-2 holder ikke det her selskab.

> Hvad sker der egentlig med WSC - er det blevet droppet?
Jeg tror det desværre.. det var meget oppe for et års tid siden, med fede
screenshots og det hele, men det kon aldrig i handelen

--
Martin K

Fra : Allan Kirk

Dato : 25-01-02 13:28

Nu har jeg kigget lidt på de links jeg fik, og det lader faktisk til at WSC
kommer i handelen i 2Q

- Kirk

Fra : keeper

Dato : 24-01-02 11:48

On Wed, 23 Jan 2002 22:41:42 +0100, "Allan Kirk"
> [...]

>Det skal være med "normale" biler, så heller ikke F1 og Cart har interresse.
>Er der nogen der har et foreslag til hvad der så er værd at købe?

min suveræne favorit er colin mcrae rally 2, det holder rigtig godt
synes jeg, faktisk er det efter min mening endnu bedre end GTA på
Playstation
et andet rigtig fedt bilspil synes jeg er Driver, det er jo en lidt
anden genre - men de er ymertyk ræs begge to.

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-01-02 16:16

Min til dato bedste bilspilsoplevelse er Gran Turismo til Playstation. Jeg
har aldrig oplevet en PC "køre" på samme måde. Lidt ærgeligt at man har
tonsvis af gode bilspil til Playstation, men stortset ikke noget ordenligt
til PC.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-01-02 12:57

Allan Kirk skrev: (messageID:

> [...]
> oval-baner. Det skal være med "normale" biler, så heller ikke F1 og
> Cart har interresse. Er der nogen der har et foreslag til hvad der så

Mine personlige favoritter er Need for Speed Porsche 2000 og Colin McRae
2.0.

Specielt NfS er fremragende!! Absolut rimelig grafik og en god styring af
bilerne.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net