Katte i radioen
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-01-02 22:29

Fik lige et link på en katteliste http://www.dr.dk/skum/prof/index.shtm

Det er et program på P3 som har en afstemning, om hvad der skal laves radio
om.
Et af emnerne er Katte *S*
Kom gi' en stemme - jeg ved I har

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Jette

Dato : 23-01-02 22:44

"Joan Frederiksen" skrev:
> Fik lige et link på en katteliste http://www.dr.dk/skum/prof/index.shtm
>
> Det er et program på P3 som har en afstemning, om hvad der skal laves
> [...]

Nu har kattene en stemme mere .... Men jeg kan se at vi kun har 13% på
nuværende tidspunkt, så jeg vil opfordre Jer alle til at hoppe ned fra
klatretræet og stemme

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-01-02 22:54

"Jette" <jni@omnix.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Nu har kattene en stemme mere .... Men jeg kan se at vi kun har 13% på
> nuværende tidspunkt, så jeg vil opfordre Jer alle til at hoppe ned fra

14% da jeg var derinde - så det hjælper...

Hilsen
Lisbeth

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 23-01-02 23:41

16% er den på nu...jeg prøver fra kærestens puter i morgen *s*

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 24-01-02 22:36

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> 16% er den på nu...jeg prøver fra kærestens puter i morgen *s*
>
> Camilla Christiansen

Hihi, nu er den på 25%

Kate

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-01-02 23:11

> Hihi, nu er den på 25%

Det er en QuickPoll, de er ikke så smart lavet, så man kan nemt snyde
*fyha*.
Man skal bare finde det sted på sin computer, hvor man har sine cookies
liggende, og så slette den cookie, der er fra DR. Hos mig hedder den
gw@www.dk[1].txt (gw er mit brugernavn på computeren).
Så lukker man sin browser, og når man starter den igen, og går ind på
afstemningen, kan man sørme få lov at stemme igen
Har lige givet kattene en 10-15 stemmer

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-01-02 23:15

*LOL*
Ja det cookies sytem er nogle gange lidt for skægt *G*
Jamen så kan vi jo hurtigt få en uge, med et program omhandlende katte hehe

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-01-02 18:33

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> Så lukker man sin browser, og når man starter den igen, og går ind på
> afstemningen, kan man sørme få lov at stemme igen

Hej Grit...

Er du sikker på det virker? Jeg har lige været inde og *fyyyy-ha* gi'
kattene ca. 25 stemmer og de bliver VED med at stå på 32% - mod Luxus' 33%

I øvrigt laver den 2 cookies, både en der hedder det du nævnte og en
cgi-bin - en (He he jeg ku' ikke finde den fra dr, så jeg slettede ALLE mine
cookies, der sku' alligevel ryddes op *L*)

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Jette

Dato : 29-01-02 20:27

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> Er du sikker på det virker? Jeg har lige været inde og *fyyyy-ha* gi'
> kattene ca. 25 stemmer og de bliver VED med at stå på 32% - mod Luxus' 33%

[klip]

Jeg tænkte det samme, men kom så i tanke om at der jo nok er rigtig mange
der stemmer.... sikkert mange tusinde, og så skal der jo naturligvis en del
til for at rykke procenterne. Iøvrigt er der sikkert mange der har fået
samme idé som os (slette cookies) og de sidder måske og stemmer på noget
andet. På en side som DR's hvor der kommer rigtig mange besøgende, er det
derfor nærmest umuligt at snyde med en afstemning.

Mvh. Jette