Manglende forbindelse mellem Explorer og I~
Fra : Lasse Lund Hansen

Dato : 15-01-01 10:11

Hej NG.

Jeg har et indstikskort i min PC, ISDN kører direkte ind på ISA-bussen. Jeg
har haft en fejl i kablet og har derfor forsøgt forskellige ting. Det er som
om der ingen protokol er i Netværk-via-modem, men jeg har en TCP/IP til
opkaldskortet.
Når jeg dobbeltklikker på enten Explorer eller Netscape ringer modemet op og
brugernaven og adgangskode bliver godkendt. Der vises de 2 små PC'ere nede i
højre hjørne af skærmen, der viser at forbindelsen er oprettet. Browseren
kan blot ikke vise nogle sider, og der overføres ikke mere end nogle få
hundrede bits op og ned. Jeg har den samme fejl på en anden PC hos en ven.
Er der nogen, der har været ude for det?
Mvh.

Lasse

Fra : Terkel Pedersen

Dato : 16-01-01 00:57

> [...]
>hundrede bits op og ned. Jeg har den samme fejl på en anden PC hos en ven.
>Er der nogen, der har været ude for det?

Bortset fra at jeg kører med analogt modem, så har jeg haft et helt
tilsvarende problem. Det blev løst af CC-support ved at gå ind i :
Kontrolpanel --> Netværk og under fanen konfiguration fjerne alle
netværkskomponenter. Og geninstallere.
Det blev gjort 2 gange, 1. gang virkede det ikke rigtigt, - kan ikke huske
hvad der var galt, men 2. gang så var en der.
vh. tp.

Fra : Lasse Lund Hansen

Dato : 22-01-01 12:42

Tak for hjælpen.

Jeg installerede et nyt ISDN modem, men først da jeg oprettede en ny
forbindelse i stedet for den gamle, virkede det.
Mvh.

Lasse