24 timer trailer på Tv2
Fra : Welinder

Dato : 23-01-02 22:21

Hey Gruppe

Den ny serie med Kiefer Sutherland, 24, som starter på tv2 har en trailer
kørende i øjeblikket.
Baggrundsmusikken er noget nu metal agtigt hvor der synges "its just one of
those days".
Jeg har søgt på diverse søgemaskiner og kan kun komme frem til Limb B., men
jeg syntes ikke det lyder som Fred Durst´s stemme.
-Anyone ??

Rune Welinder

Fra : Jacob Jensen

Dato : 23-01-02 22:29

Det er Limb Biskit... Nummeret hedder "break stuff". Det eneste de har lavet
som er værd at høre på (men det betyder ikke det er godt) efter min mening.

MVH
Jacob Jensen
ba1oo@mail.dk

Fra : Welinder