Lasat speed II - fryser
Fra : Laust R. Jakobsen

Dato : 14-01-01 21:32

Jeg har problemer med at min Lasat Speed II ISDN-modem langt fra kører
optimalt.

Jeg har umiddelbart ingen problemer med at koble op på Internettet, men
umiddelbart efter at have hentet de første data ind, fryser maskinen.
Forbindelsen er dog ikke mere død, end at jeg ved at bruge refresh-knappen
kan få gang i overførslen igen. Men ak, kort tid efter fryser maskinen igen.

Når jeg så afbryder forbindelsen, fortsætter com-dioden med at lyse, og jeg
kan ikke få forbindelse med modemet igen. For at få forbindelse med modemet
igen, skal jeg afbryde strømmen til den igen.

Jeg kører Win98 og IE5.0.

Hvad gør jeg - HJÆLP!

Mvh.

Laust Jakobsen

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 15-01-01 00:41

"Laust R. Jakobsen" <laust-j@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
modemet
> igen, skal jeg afbryde strømmen til den igen.

Prøv at tage et kig på
http://www.lasat.dk/support/faq/faq62.asp
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv, og ikke TDC Internet"